Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Dynetrekk og gardiner. Nytt hus og nye dyner, gjør at jeg ikke kan benytte det gamle. Synes det er synd å hive alt i søpla. Hadde jeg hatt symaskin kunne jeg ha brukt det til noe selv Tror dere noen kan være interessert i slikt, og i så fall hvem? (Vi har ikke Fretex her jeg bor (Hamar))
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har gitt de dynetrekk, pledd og kosedyr
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hva med asylmottak, tror du ikke de kan være interessert i sånt?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Er du sikker på at det ikke er Fretex på Hamar? Det er ihvertfall på Lillehammer. Dynetrekk og gardiner selges der. Ellers er sikkert organisasjoner som drar til Romania med klær, interessert. Dynetrekk og gardiner er også fine å klippe opp til remser å veve filleryer av.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Fretx tar imot alt, men om noen kjøper det er jo en annen sak.. Men er det nytt å ser bra ut blir nok ikke det ett problem... Mange som kan kjøpe det for stoffet sin skyld. Men du kan jo ta bilder av det å legge ut på gis bort på finn.no, er jo gratis, så du har jo ikke akkurat noe å tape!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Vet det er på Lillehammer, men ikke på Hamar. Kan ringe asylmottaket å høre. Ellers har jeg levert mye klær til Hviterussland. Skal høre om de som leverer det er interessert. Er vel ikke så mange lokalt som er i beita for dynetrekk. Har nå klart å finne ut at det er noe som heter Gjennbruksbutikken Føniks. De tar i mot. Det som ikke selges, skal sendes til Hviterussland. (Da kan jeg jo like gjerne gi det der jeg har gitt det før..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå