Tone Marie 34 år Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 POSITIV!! Jaaaaaaaa! :-) Sååå deilig!! :-) Et etterlengtet blått,klart kryss!! :-) Like fantastisk følelse som sist, da jeg ble gravid med vesla:) Symptomene mine: Hvit utflod Noe stikninger i puppene Drag i magen,helt nederst kvalmebølger Ufattelig sliten og trett har tatt lett til tårene den siste uken Annen lukt på urinen oppblåst(veeeldig) Så da krysser jeg alt jeg har, for at spiren klorer seg fast i 9 mnd, og DERE alle kommer etter til 1 tri sååååååå fort som mulig!! Stoooooooooor glad klem fra
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 GRATULERER!!!! :D:D:D *noterer ned symptomene og sniffer litt babystøv i samme slengen* Masse lykke til videre med lille i magen!!!! :D:D Wheeeeee!!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer! Så kjekt =) Kose deg masse og nyt tiden fremover. Litt godt å lese symptomene dine, for jeg sitter med alle punktene selv. Bortsett fra kvalmebølger. IKM i morgen eller fredag.. Igjen - GRATULERER! =) =)
Tone Marie 34 år Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Taaaaaaaakk :-) Fantastisk følelse ihvertfall:)
Millies Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Åh! Gratulerer sååå mye!!!!! Ruller rundt i babystøv og håper å komme etter i uke 5:)
happygilmore Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Å, det ER så koselig med slike gladmeldinger! Gratulerer, eLsKeR! Kan tenke meg du svever på rosa skyer og er verdens lykkeligste nå Tar til meg litt babystøv og ønsker deg masse lykke til! Gratulerer, igjen
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Gratulere så mye med spire:)) Så flott måte å starte året på!!! Ønsker deg lykke til med svangerskapet,og måtte spira klore seg fast ja. Varm klem fra meg
Bringebærmamma 160611 Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 GRATTIS ;-D Hurra hurra så moro. Dryss babystøv på oss som fremdeles sitter igjen her på "bligravid" ,-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer så masse med den gode nyheten:) Koz deg videre i svangerskapet
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 GRATULERER!!!! Håper det er greit at jeg suger til meg en stor dose av babystøvet :-) Det er en ubeskrivelig følelse å teste positivt. Håper jeg kan følge etter deg om ikke alt for lenge... Lykke til videre! Håper at svangerskapet går kjempefint!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Gratulere så masse Lykke til og ta godt vare på deg og lille spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå