Gå til innhold

tar dere kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar omega 3, folat, og vitamineral. På apoteket selger de en sånn "gravid"-pakke. gul boks, som skal inneholde alt man trenger. Er det bedre tror dere? Eller spiller det ikke sånn rolle? Tenker at folat er det viktigste. :-) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar kun folat jeg.

Skrevet

Det spiller sikkert ingen rolle, så lenge du får i deg det du trenger.. Jeg går å knasker på den "Gravid", har gjort det hele veien og har planer om å gå på den gjennom hele svangerskapet! Eneste grunnen er vel at det var enklest.. Da slapp jeg finne en av hver liksom.. Men det har jo du allerde gjort.. Så.. Er samme hva du gjør vil jeg tro! :-)

Skrevet

Tar 2 ss med eskimo kids tran hver dag (den smaker nøytralt og er helt naturlig), en multivitamin/mineraltablett og en folatpille.

Men siden jeg ikke kan spise gluten og melk og er allergisk mot det meste prøver jeg å være på den sikre siden. :)

Hvis det er flere her inne som meg som er multi- allergiske så kan jeg anbefale å kjøpe kosttilskudd på helsekost fremfor apotek, der er de nemlig 100 % naturlige. det er desverre lite av det jeg har funnet på apoteket. :/

Skrevet

Jeg tar Lifeline gravid, så vet jeg at jeg får i meg det jeg og babyen trenger:)

Skrevet

Jeg tar omega 3, folat og multivitamin. Tror det du tar høres bra ut. Og ja, folat er viktigst.

Skrevet

takk - det er godt å høre at andre gjør som meg og at folat er viktigst. Veldig bra at det man gjør støttes av flere :-) kanskje jeg bytter til lifeline gravid når boksene er tomme for det virker jo litt enklere enn å putte i seg alle de ulike pillene hver morgen. hehe.

Skrevet

Dere som tar multivitamin sammen med folat, er det multivit. uten folat dere tar? Kan det være skadelig å ta dobbelt opp med det?

Jeg kuttet ut multivitaminen og bruker nå bare folat og omega 3.

Skrevet

Jeg tror ikke man skal ta mer folat enn anbefalt...

Jeg ville tatt Lifeline Gravid, der får man alt man trenger.

Jeg kan ikke ta de fordi jeg må ha ekstra sterke folatpiller (pga folatmangel), fordi jeg får større dose enn jeg skal ha da.

Det jeg gjør er å ta Folat for seg selv, og så spiser jeg trankapsler, der får jeg Omega3 (som er det viktigste utenom folat) i tillegg til ekstra vitaminer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...