Gå til innhold

TFK Twinner Twist Duo - noen erfaringer?

Binne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt og montert denne:) Står klar i stua til tvillingene kommer. Ser veldig fin ut, er stabil og blir liten når den slås sammen! Har også håndbrems, noe som er veldig bra! Kjøpte brun med to brune hardbagger og rosa voksiposer til. Tror baggene er noe større enn f.eks. OTH sine.

Har den vogna og er SUPER fornøyd! Håndbremsen er kjempekjekk. Og den er fin å se på og god å trille, lett å legge sammen og som ES76 skriver, den har gangske store bagger.

Det eneste jeg kan si er at vi måtte få nye hardbagger. Hadde svarte som har håndtaket i kalesjen. Der ble det slakke kalesjer med en gang på begge to, noe som gjorde at vann samlet seg og rant inn i vognen. Da jeg leverte dem tilbake, sa hun i butikken at nesten alle som hadde kjøpt den nyeste modellen hadde reklamert på dem. Fabrikken sa det var en produksjonsfeil. Nå fikk jeg nye, med klemmer på sidene. Og de har ikke håndtak i kalesjen mere. Bare så du er OBS på det!

Og mine ble Cacobrune i steden for svarte. De er minst like fine som de gamle.

det er det ikke. jeg kontaktet tfk´s hovedkontor og det er dessvere ingen muilghet for å feste to bilstoler på denne vognen. det er riktignok mulighet for på oth men der har du ikke håndbrems. noen klager over at det er litt møy å sette adaptere på også bilstolene. selv sitter jeg med et peg perego bilstoler og peg perego duette vogn hvor jeg bare klikker bilstolene på. drømmmer om å kjøpe en tfk da som turvogn.

Annonse

Jeg har kjøpt vognen fra tyskland...er bærehåndtak i kalesjen på dypbagene...synes det virker litt "skummelt" å bære i dem ja...fikk du bager med bærehåndtak på selve bægen da eller? Husker ikke om mine bager har klemmer på kalesjen eller ikke (har ikke født ennå, så vognen står i boden;)) Men tror jeg kanskje uansett kommer til å bære rundt bagen hvis jeg skal bære bagen med barnet i...(??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...