Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hurra!! Da skal jeg ikke dø av kreft alikevel! Etter runder på Ullevål så viste seg til slutt at innholdet i cysten antagelig kom av hormonbehandlingen. Da jeg slutta forandret også cysten seg og nå er den omtrendt helt borte = ) Skal på kontroll på Porsgrunn den 18. for å sjekke at alt er som det skal. Så begynner jeg på samme kur som sist i uke 3, rundt den 22., først med Puregon og så med Orgalutran. Altså bare et par uker med sprøyter før det blir ut- og innsett i uke 5. Hahahaha, som jeg gleder meg!! Håper det går fint denne gangen. Slipper vel hvertfall full kreftalarm hvis det samme skulle skje igjen... Er det noen andre som ligger likt i løypa eller? Hadde et håp om å være gravid på bursdagen min, men den var i går... Får heller satse på en forsinka bursdagsgave da ; )
ronja irene Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 hvor bra at ting ordnet seg:-) skal igang igjen med søskenforsøk vi:-) skal ha kort regime denne gangen, så det blir kun sprøyter på meg. gleder meg til å slippe sprayen:-) begynner på sprøyter rundt den 17 januar, og da blir det vel uttak og innsett i uke 4-5 tenker jeg. Lykke til så masse!!! Det er så absolutt verdt det!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 hei:) men SÅ bra at det gikk slik som dette da!!))))JOHO:) HEHEHE:) da blir det nok snart baby på deg ser du... deilig å slippe spray da;) heldiggrisen;) jeg begynner på spray i morgen... masse lykke til!
Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk for det!! Og lykke til til dere også = ) Nå får det vel være nok med tøys å heller få til no, ikke sant??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 ja hva f.. er det vi roter md !!!? nå får vi gjøre det ordentlig her!!!hehehehehe:-) takk for lykke ønskninger:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 ser forresten nå at du begynner på sprøuter 22... jeg begynner 26 så da kna vi jo følge hverandre da:) skal på ul 5 feb.som er en fredag så regner ikke med at utaket blir før tidligst mandag8...men alikevel..blir bare noen dager mellom test datoene våre:))
Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2010 Oi, så morsomt!! Håper på uttak 1. eller 2. feb = ) Stas å ha noen å følge!!
Pia76.. Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Så bra att ALT ordnet seg. Man blir jo så innmari bekymret når sånt dukke opp:(. Ser att jeg og du blir liggende nåkkå likt i løypa. Jeg skal på første Ul 29 jan. (sprayer nå). Da blir det nok uttak /innsetting i uke 5 her også))) Dette blir spennede :=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 kjekt å ha noen å vandre med på denne noe humpete turen*mumle* :-)
Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2010 Så morsomt!! Jo fler - jo lystigere, ikke sant?? Er veldig glad jeg slapp den sprayen... Det var snakk om det denne gangen, men jeg fikk "lurt" meg unna og får sprøyter isteden. Skal skru opp dosa på Puregonen til 300 også. Sist hadde jeg 200, men av 4 egg var det bare ett som var stort nok tror jeg... De ble jo ikke brukt uansett, så da får vi se om 300 har no for seg = ) Vi får holde hverandre oppdatert!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 ok..litt samme ulla vi to muligens.... jeg hadde 275 på slutten sist. begynte på 225 vet ikkeom skrev det en plass oppi her men hehehe... få og ikke så aalt for god kvalitet her også håper den nye dosen funker bedre for deg...skal du begynne på 300? høres jo lovende ut det da:) skal begynne på 300 jeg også denne gang men på en anne medisin...hvilke sykehus hører du til?
Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2010 Ja, begynner rett på 300. Jeg har jo bare en eggstokk, og kan ikke forvente alleverden uansett. Skal visst være fornøyd med 3-4stk, men da er det jo viktig at de er bra! Vi har valgt Porsgrunn vi da... Litt lengre å kjøre enn til Riksen, men siden det er mindre forhold på Porsgrunn føler jeg at vi blir mer "sett" kanskje?! Har forrsetsen hørt at det er blitt lagd en film om oss i 300-gjengen ; )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 ok skjønner....hadde så inderlig håpet og fått ut ihvertfall ett par til...gode nok til frys... håpe håpe... vi holder til på hausken og trives veldig godt der:) supre skjønne mennesker:) hmmm film? 300 gjengen?hva ligger du i det? de som begynner på 300 puregon eller..?eller når 300 i det store og hele? :S
Tante Brun Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, neida... Bare et forsøk på å være litt morsom.... Det er jo lagd en film som heter 300 om Spartanerene, hvor alle er store og sterke og sloss for Sparta. Og siden vi skal ta 300 av medisinene vår OG prøver å være sterke og sloss vi også, ja, da dro jeg lissom dette sammen til en liten spøk... Tydeligvis ikke åpenbar nok da, men jeg lo litt hvertfall ; )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 å ja hehehehe.... syns det hørtes litt merkelig ut ja )) men humor er bra!!
håpefull *er mamma* Skrevet 7. januar 2010 #16 Skrevet 7. januar 2010 Hyggelig å høre fra deg igjen, tante brun;-) Ønsker deg lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå