K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har fortsatt med å tempe etter at jeg ble gravid. Temperaturen min har ligget på 37,00 - 37,20 grader før jeg står opp. I dag var den bare 36,84!!! Betyr det at det går galt nå? Logikken i hodet mitt sier at det var -20 grader ute i dag tidlig, fryktelig kaldt på soverommet, og i natt var faktisk en av de første nettene på lenge jeg har sovet godt. Dette kan jo ha en effekt på temperaturen min, men likvel.. engster meg jo for alt! Vil så gjerne at alt skal gå bra med den lille spira mi En hel uke idag til tidlig ul...
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Det er ikke SÅ stor forskjell fra 37 til 36,84 da. Hvis du har fått positiv test så skjønner jeg ikke at du orker å tempe lenger.Unødvendige bekymringer følger med her
K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Off ja.. du har egentlig rett! Og all logisk sans sier jo at det er naturlig at jeg er litt kaldere når det et 20 minus ute! Men som førstegangsgravid så kan jeg nok klare å finne hva som helst å engste meg for!
jajamen Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hei du...kast tempmålet ditt, senk skuldrene og prøv å slappe av. Du kommer til å stresse på deg magesår om du skal drive på slik i 40 uker. Oddsene for at det skal gå bra blir ikke høyere om du styrer med all verden for å sjekke. Du skaper bare unødvendig stress for deg selv og babyen, det er ikke bra. Lykke til!
bringebærsnipp Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Skulle det være noe galt så tror jeg helt sikkert at den hadde falt mye mer. Har også drevet å tempet... Kanksje best å slutte med det nå, så¨du ikke blir nervøs? Lykke til vidre! <3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Hei. Jeg fortsatte og å tempe (veldig dumt) Den sank ganske godt i uke 8. Var livredd når jeg skulle på ul i uke 9. men der var alt fint. Tok temp i morges pga legen ikke fant hj.lyd i går(noe som og er normalt i uke 11+4) men slo meg allikevel ikke til ro. men i morges var temp høy og fin. Vet at den varierer, men husker da jeg mistet i uke 14 sist tok jeg temp for moro i uke 11, og da var temp ganske lav, og d var sommer og. Har sluttet å tempe, men som sagt gjorde jeg d for å være sikker på at alt er ok, og heldigvis viste den høy, ellers hadde jeg løpt til gyn idag. men fra nå kaster vi tempen ok??? klem. Ps var lite variasjon hos deg, ingen ting å bekymre seg for. Hos meg hadde temp fallt med o.5 grader da jeg hadde mista.
K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk for fint og forklarende svar Katta =) Mener å huske du skrev noe om at tempen din falt en gang i dette svangerskapet ditt, at overskriften var ganske lik min? Skal slutte å tempe nå! Gir meg bare en ekstra bekymring. Tempen i dag lå på "typsik etter EL-temperatur". Når jeg ble gravid steg den liksom 0,2 grader ytteligere. Før el har den jo vært nede på ca. 36,5 så er over det. Men er vel sånn med oss jenter at vi tolker alt som kan tolkes, og gjerne negativt når vi engster oss litt og grubler. Gleder meg veldig til ul til mandag. Håper gyn finner hjertelyd og at alt er i orden med den lille =) Lykke til videre selv - jeg er overbevist om at det kommer til å gå bra for deg denne gangen! Har full forståelse for at du engster deg spesielt når du har mistet så sent før. Jeg har jo aldri mistet, men etter mange måneder med prøving var gleden enorm når testen endelig ble positiv og da går man liksom bare fra engstelsen "kommer det noen gang til å klaffe?" til "kommer det til å gå bra?". Kvinnfolk! Hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Hehehe, ja ikke sant!!! men du skal se det kommer til å gå bra med oss begge. Temp er ikke til å stole på hvis den ikke synker drastisk da!!! men la oss ikke gjøre det mer bortsett fra vi blir syke da å må sjekke temp hihi. klem. ps stemmer at jeg skrev d innlegget ja, like etter steg temp igjen hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå