lilleepus Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg sitter her med testen i hånda, og bare piner meg selv.. Jeg er 2 dager over , og til vanlig burde jeg ha testet for 2 dager siden. men etter så mange skuffelser.. vi er nå oppi. 12-13pp og jeg vet ikke om jeg har lyst til å se frem til noe mer. Jeg håper, håper håper på at det er noe der.. men jeg har hatt uregelmessig mens.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 eg hadde venta ett par dager til før eg hadde testa da, har veldig uregel messig mens eg og, hadde ikm i går har ikkje testet eg heller. eg syns det e bedre å vente nogen dager over, for vis mend\sen kommer er ikkje det like skuffende som negativ test..... vet ikkje kafor men sånn føle hvertfall eg:-) er bare i 1pp nå, men brukte noen pp før eg blei gravid me hu me har fra før.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 ....jeg tar kaka på dere nå vettu 55 dager uten mens, UTEN å teste!!! Jeg er gooood...men er nok bare syklsuen min som er på tur da..hehe. Men lov å drømme litt til før testen tas LYKKE TIL!!
lilleepus Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Respekt til deg Drømme!!!!! Lykke til dere også! Btw, ingen mens nå heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå