camsky Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 lurer på om det er flere som har blødninger i underlivet.ser ut som det bare er blod eventuelt blandet med litt utflod. har hatt det nå i 3 dager..er veldig bekymra.
camsky Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 uff...........bekymra med all grunn...fosteret er dødt:( dette var noe av det fæleste jeg har opplevd...å vi so gleda oss så.....
millie+2klumper Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Uff. Hvordan fant de det ut? På ul? Sender deg en god klem. Forstår at du har det forferdelig vondt nå. Jeg har blødd litt i tre dager nå jeg også.. men vi fant normal forsterlyd og livmoren var lukket. Så jeg håper jo på det beste. Jeg er 13 uker i morgen.. Hva skjer nå da? Kommer det ut av seg selv?
*anki * Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Huff så leit! Føler med deg. Har selv mistet i MA to ganger i12.uke. Ene gangen hadde det dødd i uke 9 og jeg begynte blø uke 12. Den siste gangen var det liv i uke 11 da jeg var på ul. På rutinekontroll uke 12 var det plutselig ikke liv lenger. Eneste jeg kan gjøre no er å sende deg en trøsteklem og ønske deg lykke til videre. Klem fra meg som no er gravid igjen i uke 10 og fortsatt ikke er kommet til den kritiske uke 12 - det gleder jeg meg til.
millie+2klumper Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Anki i gang igjen: Når det var liv på ul i uke elleve å så var det dødt i uke tolv, blødde du da? mellom de ukene? Ble litt skremt jeg no. For jeghar blødd litt siden mandag. Fant fin fosterlyd og livmoren var helt lukket. Men nå er jeg redd for at det er dødtnår jeg kommer på ul på mandag:(..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Sender deg en varm trøsteklem. opplevede d samme i juli. Ma i uke 14, og begynte å blø akkurat som deg. helt forferdelig. Fosteret hadde vært død siden sent uke 11.
*anki * Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Mille: nei begynte ikke å blø, men følte at tygden i bryst forsvant litt. To dager etter jeg var på ul i uke 11 fikk jeg et blodtrykkfall og ble skikkelig uggen og dårlig. Hadde en ekkel følelse i magen. Sulten, kvalm og følte tomhet på samme tid. Svimmel og fikk svetteanfall. Gikk raskt over. Men tror selv det var da det døde. Det stemmer ihht at det hadde dødd tidlig uke 11. Jeg var på ul 11+1 og da var alt fint. Jeg blødde ikke i det hele tatt. Jeg tok utskraping når jeg skulle ha vært 12+4. Fikk også tatt ekstra ul og målte hcg for å være helt sikker. Tror jeg nektet å innse det før jeg fikk svar på hcg. Men den sank raskt. Du kan evt få målt hcg-stigningen din med 2 dagers mellomrom. Da ser du om du trenger være bekymret. Dersom det er noe gale synker dette veldig raskt. Lykke til - du skal se at alt er bare bra. Skal følge med deg:-)
millie+2klumper Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 anki: Tusen takk for svar! Trist og høre om din opplevelse:(. Håper du har rett og at alt er bra her.. Kansje jeg skulle reist inn å få målt hcg i morgen og måle igjen når jeg går på manda.. Men er vel kansje ikke vits i siden jeg skal få ul på mandag da. Men får se.. Får vel bare vente og se.
camsky Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2010 ble sendt på ultralyd av fastlegen min i dag. der fikk jeg se det lille nurket, men som sakt d bare var der..ingen bevegelse eller hjertelyd. Skal på kvinneklinikken i måro og fjerne det..vet ikke helt om det blir med piller eller om det blir utskraping..håpte jo at jeg slapp dette, så klarer liksom ikke helt å sette meg inn i det valget. jaja..er jo ingenting jeg kan gjøre så får bare prøve igjen når alt har stabilisert seg.. håper det går bra videre i graviditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå