Gå til innhold

Totalt sjokoladedilla,og ammer, vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hva skjer!!! Alltid vært gla i godterier, men behersket meg, og vært nazi på kost og trening, men kosa oss i helger. Men nå, herregud... full skjerpings nå etter jul, altså fra igår, å sitter her med abstinenser jo!!! AHHH.... hvordan skal man klare å miste de siste kiloene med sånn sjokoladelyst.

Sitter bare å tenker at jeg gleder meg til helga for da skal jeg kose meg:)))

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Haha, her har jeg nettopp spist opp en stor Bergene Melk-sjokolade :-D

Har fått litt inntrykk av at det er vanlig, jeg har det i hvert fall helt likt. Kanskje litt skjerping her også hadde gjort godt!!

Skrevet

ah.... den er god ;)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen der ja :) Etter at jeg begynte å amme har jeg hatt ekstremt lyst på sjokolade. Har spist det daglig!! Føler at det er et mye større sug nå enn da jeg var gravid. Hadde ikke dilla på noe da...

Skrevet

Samme med meg! Sjokolade hver dag.... og når jeg spiser sjokolade vil samboer også ha, men han ammer jo ikke og har derfor lagt på seg noen kilo.... må blir flinkere snart, men er vanskelig, var uten sjokolade i 2 dager her forleden og holdt på å gå på veggene!

Skrevet

Jeg er vanligvis ikke så veldig glad i sjokolade, eller snop generellt. Synes det er alt for søtt.

Men nå synes jeg jeg går å småspiser sjokolade hele dagen! Det er jo bare teit. Helt dilla på sjokolade, og kaffe. Prøver å begrense kaffemengdene litt da, men merker det blir vanskeligere og vanskeligere. Kanskje jeg må gå å kjøpe noe koffeinfri kaffe og variere litt, så ikke vesla får koffeinsjokk... ;) Heldigvis har hun så langt hverken reagert på sjokolade (som vaisk mange babyer gjør) eller kaffe. Eller noe som helst annet jeg har spist, for den del :)

Skrevet

Er visst helt vanlig, hadde også helt sinnsyk sjokoladedilla når jeg ammet, men gikk heldigvis over når jeg slutta å amme :) Kos deg med sjokoladen med goooo samvittighet du, så lenge du ammer vertfall hi hi ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...