Gå til innhold

hjeeelp.. problemer med navn gitt..

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som heter David Nathaniel, nå venter vi et barn til men aner ikke om det er gutt eller jente enda :)

Det vi er temmelig sikre på er Dina og Dennis men jeg må ha et navn til, selv om ikke begge kommer til å blir brukt.. Det vi sitter med nå er:

Dina Madeleine, Dina Leandra

Dennis Emilian, Dennis Olai

Hva er finest? Eller er det noe som passer bedre til synes dere? Huff, ikke lett....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141223844-hjeeelp-problemer-med-navn-gitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

David er jo virkelig flott, og i mine trakter ikke så mye brukt heller :-)

Men Dennis er i motsetning til David ikke så veldig staselig...og dessuten heter sønnen til hun puppedama i sladrebladene det...Uæææ!

Dina Madeleine klinger bra til David Nathaniel...

Jeg hadde heller aldri hørt Leandra før jeg så det inne her : ) jeg liker navn som ikke alle har, men kanskje det blir litt for spesielt.. Madeleine har jeg alltid sagt jeg ska kalle jenta mi, om jeg får det. Men det var Leah Madeleine.. Emilian synes jeg er sååå fint, men blir også litt spesielt.. ikke lett nei!!

Annonse

David Nathaniel var pent :o) Elsker Nathaniel, kunne brukt det selv, bare litt redd for at det er ''for feminint'', i likhet med Emilian .. Men når David og Dennis står foran, er det absolutt ikke et problem :-D

David Nathaniel og Dennis Emilian, absolutt! :D

Olai har jeg aldri vært så glad i. Dennis Nikolai? Det er tøft!

Dina Madeleine - kjempefint! Leandra.. Hmm, litt usikker, må ''smake'' litt mer på det.. Men tror jeg kan like det :-D Liker jo Alexandra, Cassandra, Sandra, så hvorfor ikke Leandra? :-)

Leah Madeleine er nydelig! Ville valgt det, men hvis ikke det er et alternativ, er Dina Madeleine det fineste :-)

Lykke til, navnevalg er ikke lett ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...