Gå til innhold

Kan dere gjette kjønn på meg?Skal til UL på torsdag:)

Mars78

Anbefalte innlegg

hei jenter.Jeg er i uke 17 og skal til ul på torsdag.Har vært kvalm og spydde fra uke 4.(noe jeg fortsatt gjør)Har hatt konstant hodepine og orker ikke å bevege meg i det hele tatt.Dilla på bare frukt og sterk mat med masse chili på.Har to gutter,men dette svangerskapet er så ulik med guttene.Med guttene har jeg ikke vært dårlig i det hele tatt.Med de hadde jeg spiss mage,mens jeg bærer denne babyen langt nede og har lagt på meg bare på sidene og bak.Hadde sex 5 dager før EL(ganske sikker)og sluttet å ha sex etter det.Har en sterk jentefølelse selv.Både ringtesten og fødselskartet viser jente,og alle som ser magen og baken min,sier jente:) Hva tror dere,jenter??Kan dere tippe kjønnet til babyen??Takk takk:)

Fortsetter under...

Annonse

Høres akkurat ut som mitt jentesvangerskap.... Og mitt guttesvangerskap, har hatt to identiske svangerskap med forskjellig kjønn, hvis ikke gutten i magen lurer oss trill rundt. Så jeg har ingen anelse på hva du får. Du må oppdatere! Lykke til:)

Høres ut som jentesymptomer. Jeg hadde det akkurat som deg:

2 gutter (veldige greie svangerskap)

1 jente ( et svangerskap jeg aldri glemmer, bare kvalm og alt av de typiske "jente-tegnene")....

Man kan jo ikke gå ut i fra disse tegnene alltid, men i mange tilfeller stemmer det. Lykke til................

Hei hei jenter.Var på ul på torsdag og babyen hadde det bra.Jordmor trodde det var en gutt som lå i magen da.Jeg som hadde bare jentesymptomer:(Hva med fødselskartet og ringen som går fortsatt rundt rundt etter to gutter:(( Blir sikkert glad i den lille gutten også,men jeg er såå skuffet og lei meg,dere aner ikke:((Hadde såå lyst på en liten jente.Håper hun så feil.Håper fortsatt jeg:)Mange gode tanker til dere alle sammen:)

Annonse

Føler veldig med deg!!! Hadde blitt dritskuffa selv for å få gutt nr.3 selv om man blir like glad i han, alle vet jo det...Har jo ingenting med det å gjøre!

Det er faktisk stor forskjell på jente og gutt. Og det er lov å ønske seg det ene eller det andre.

Kanskje du får jente som nr. 4 !?

Gratulerer:)

Jeg vet hvorfor du ble så skuffet... Helt sikkert fordi du hadde så store forventninger til ei jente, og når du fikk vite d motsatte ble dine reaksjoner sånn som d ble, men husk: Dine sønner vil nok ha kjempemye å glede seg til når deres nye lillebror ankommer og ingenting er jo større enn d.. Du vil bli glad i han uansett.. =)

Jeg har ingen gode råd her, men et barn er like mye verdt, hvis du er glad i barn bør ikke dette ha noe å si.. Tenk POSITIVT =) Lykke til med alt videre:)

hei igjen jenter.Tuusen takk for all støttende og gode ord,men skuffelsen er nok ikke over enda.Kanskje jeg ikke burde ha så store forventninger for å få en jente.Håper de tok feil av kjønnet,som de gjorde med 1.gutten min.Håper fortsatt på en jente jeg.Hvis ikke,får jeg prøve en gang til:)Mange gode tanker til dere alle sammen.

Det er vel alltid en mulighet for at de kan ha tatt feil ja! Men aller mest sannsynlig har de ikke tatt feil :( Så det er nok viktig at du ikke har for store forhåpninger om det... For da er jeg redd du blir skuffet!

Sier det ikke for å ta håpet i fra deg, men tror du bare må belage deg på å få en gutt til.

Uansett så føler jeg veldig med deg altså. Husker selv hvor inderlig høyt jeg ønsket meg jente med nummer tre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...