alse Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Nyco fruktsalt viser seg å være redningen min mot halsbrann (etter å ha prøvd ca 346 ulike kjerringråd). Men det står på pakken at doseringen er 2-3 glass om dagen. Jeg "trenger" helst 3-4-5 glass, hver dag og i mange uker. Noen som vet hva som eventuelt er skadelig eller ikke bra med det?
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 hei jeg har brukt masse nyco, legen og jm sa det var helt ok, eneste jeg opplevde var at de dagene jeg drakk 5 glass fikk jeg litt løs mage...
alse Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Å, så bra! Tusen takk. Litt løsere mage vil jeg dessuten se på som en fordel:-)
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 har du prøvd Gaviscon? Synes at det hjelper meg.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 gaviscon hjalp meg også... brukte det en god del i begynnelsen, men jeg klarer det ikke mer, lukten og smaken på både det flytende og tablettene får meg til å spy...
alse Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har prøvd "alt" inkludert graviscon, men synes Nyco er det aller beste. (Og merkelig nok hjelper mandariner litt, men det synes jeg selv er så rart at jeg ikke sier det til noen.)
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 ha ha, ja det er faktisk rart, for det er noe man blir verre av!! men dersom det hjelper litt er det jo kjempe flott, siden det smaker så godt. personlig synes jeg at nycoen smaker ganske så godt, ihvertfall hvis jeg drikker den når den bruser!!!
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Åh jaa jeg elsker Nyco. Søtt og surt og den brusingen... MMM... Men jeg merker veldig godt hvis jeg tar litt mye. Helt flytende tarminnhold.
Kristine_bolla Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 eve prøvd mandler??? hjalp meg veldig.. og veldig behagelig i jula, i og med at jeg kunne kose meg med gløgg å masse mandler =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå