Gå til innhold

Mens vi venter på symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere der ute som ikke kjenner seg særlig gravid?? Jeg er nå 5 pluss 1, men kjenner ikke særlig mye....Har mistet 2 ganger (13 og 6 uker) og har en sønn fra før. Alle gangene kjente jeg symptomene allerede ved ikm, før jeg testet, men altså ikke nå... Har hatt enkelte stikkinger i livmoren, men ellers fint lite med symptomer.... Håper det er flere og at alt er normalt her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok to om det gitt... føler meg ikke særlig gravid jeg heller. Hadde det ikke vært for testen som lyste "gravid" mot meg, så hadde jeg nok aldri i verden gjettet det..:b

Er selv 5+2 og har hatt mensmurringer i ca halvannen uke, er i grunn det eneste av klare symptomer.. og nå har de avtatt ganske kraftig - blir nesten litt bekymret ettersom det har vært tegnet på at det faktisk er liv inne i magen.. men:s

Ellers er jeg jo både trett og slapp og fryser masse, men slik har jeg i grunn vært lenge... har også litt vondt i ryggen innimellom, men det har jeg også hatt før... kvalm er jeg i grunn ikke, kan heller ikke kjenne noe til ømme pupper, eller se at de har vokst noe særlig..

Etter å ha lest at det er så mange som har så mange forskjellige symptomer så tidlig, og jeg ikke... så blir jeg lik som du litt nervøs for at ting ikke er som de skal være... "/

Skrevet

Du er en av de heldige om du ikke har noen symptomer. Så deilig:)

Men jeg skjønner at du kan bli litt bekymra når alle snakker om allverdens plager, men det tror jeg ikke du trenger altså!

Bare nyt at du er gravid og i så fin form:)

Stikkinger i livmora er et bra tegn så da har du jo i det minste ett symptom!:)

Jeg kjenner en del forskjellig, men akkurat nå sitter jeg i sofaen og kjenner absolutt ingenting. Det kommer og går... :)

Skrevet

Godt at vi er to iallefall. Krysser fingre for at alt er normalt med oss begge!! Er 5 +2 idag, men tør liksom ikke helt begynne glede meg.... Skal jo til legen mandag, kanskje han kan si meg noe mer da :-) Kanskje jeg tar en ny test i helgen med ukeindikator. Bare for å trygge meg selv, hehee :-)

Skal jo ikke klage over å være i god form. Men vil jo gjerne kunne kjenne at alt er ok bare :-)

Skrevet

Jeg merket stikninger/mensmurringer fra uke 5.. Merket et uvanlig humør fra uke 5-6; var svært nedstemt og var misfornøyd med mye.. gråt lett... skjønte ikke helt hva det var med meg.. Så ble jeg slapp, ømme bryster, hard avføring, og fra uke 7 kom kvalmen for fullt.. så bare vent... hvis dere ikke er så heldige som slipper det da... :D

Mette

Skrevet

Så idag drar jeg rett på apoteket etter jobb og kjøper ny test med ukeindikator for å sjekke om denne kan fortelle meg noe....! Skal jo til legen uansett mandag pga allergien min, og kan sjekke da...men klarer ikke gå å være bekymra hele helgen. Ingen blødninger, men redd jeg har mistet likevel jeg... Krysser fingre og tær for at testen viser riktig antall uker og at alt går bra!!

Andre som har mistet og er bekymret? Føler meg litt sippete her...

Uansett, god helg til alle sammen!!

Skrevet

Klarte ikke vente til i morgen tidlig, men testen viste gravid 3+. Og det kan jo stemme ganske bra da den viser uker siden befruktning. For i følge mensterm er jeg 5 pluss 4 idag... Så da slapper jeg av til mandag iallefall:-) Puh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...