Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 I dag viste den at jeg hadde eggløsning. Hadde forøvrig ikke forventet å få den før rundt torsdag, men det spiller jo ingen rolle. Ca når vil eggløsningen finne sted? Er det de neste dagene etter den ble positiv? Vi hoppet selvsagt i høyet i dag så jeg lurer på om vi burde prøve igjen på torsdag feks? Jeg er så usikker og så spent, og vil av hele mitt hjerte at det skal klaffe for oss
EleResa Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg kan ikke så veldig mye om slikt, men dette er hva jeg tror: Eggløsningen er som regel over på 12-24 timer. Om testen din er positiv i dag, vil jeg tro den er over innen torsdag. Kanskje en runde i høyet i morgen er bedre?
Millies Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Egget slippes ca 24-36 etter lh-stigningen:-) Altså etter at testen har blitt positiv. Les i bruksanvisningen, der står det:-)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Takk for svar damer Jeg har lest bruksanvisningen men jeg tror jeg må det printet inn fra andre. Noen som forteller meg at "fra nå til da bør det pules, for da er egget klart" Hadde ikke det vært fint??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå