Mia-mamma Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er 8+2 i dag, og syns allerede at buksene begynner å bli alvorlig stramme....... Hadde ikke beregna det nå, for vi har ikke fortalt det til "verden" enda!!!! Men nå ser det ut til at vi må det snart. Klarer ikke å holde den inne mye lengre! Første gangen jeg var gravid, (10 år siden) fortalte vi det ikke ikke til noen før jeg var 5mnd på vei, og da hadde ikke folk sett det! Til og med ikke mine egne foreldre som jeg hadde daglig kontakt med.... Men, det var den gangen og absolutt ikke nå!! Tror faktisk at jeg må kjøpe meg noen mammabukser allerede. Orker ikke denne strammingen på magen!
Mille75 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Er 10+1 og mammabukser er godt i bruk alt. Tidlig ute med å kjøpe det. Var ekstremt oppblåst og slet med bukser til jul. Gikk da til innkjøp av 2 stk. Nå er de utslitt alt og jeg klarer ikke å tenke på å ta på meg en olabukse..... He, he, he....
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 YES, jeg er ikke aleine! hehe buksene er stramme og jeg må ta opp knappen når jeg sitter meg i bilen for eksempel... kjempeartig ... hehe. er bare 7+1, men jeg føler for å kjøpe meg noen GODE joggebukser og div nå altså!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er bare 5+5 og klarer ikke dongeribuksene mine lengre. Da må jeg gå med knappen oppe... Så her går det i bukser med strikk i livet;) (trange joggebukser, sånne harembukser og så BOR jeg i slække joggiser når jeg er hjemme!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå