Musemor med tre søte små Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Husker alle dere hyggelige jentene jeg forlot for litt siden. Hvordan går det med dere? I morgen er jeg 7+0. Tiden går. Fremdeles nervøs for å miste igjen. (Etter å ha vært her så lenge er det vanskelig å slippe taket helt) Klem
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Heisan. Koselig at du titter innom. Kjenner igjen nicket ditt vet du. Håper alt står bra til m deg og spira;)) Vet det er vanskelig,men prøv å nyte svangerskapet ditt du.Har mistet selv jeg så vet hvor vondt det er,og at man er engstelig for at det skal skje igjen. Går nok bra skal du se!!!! Selv har jeg beg. på mitt 3. prøveår.((( Varm klem fra meg
Blinkimom Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hei på du Håper du koser deg masse inne på 1.tri. VELDIG lyst til å følge etter deg snart. Pergomnd her, så krysser fingrene Lykke til videre!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Hei ønskeross, huske deg osgså veldig godt. Står bra til med meg (og spiren håper jeg på). Har ikke fått lege-time før 19/1. Utrolig at det skal ta så leng tid for dere. Håper virkelig dere hølger etter snart. Lykke til, og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå