Gå til innhold

TFK twinner twist duo, hvilken nettbutikk i utlandet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også tenkt på det samme. Syns det virker veldig billig og greit å bestille fra kiddies24.com. Men kan jo hende det er noen som har erfaringer eller vet om et sted de er billigere. Er hvertfall ganske billig her syns jeg i forhold til norske priser:)

Bestill IKKE fra kiddies24.de hvis du ønsker noen form for garanti. De er håpløse å snakke med hvis det skulle være noe og helt utrolig treige til å ta fatt i reklamasjoner selv om man ringer eller mailer (og ja, på tysk!). Barnesikring i norge får du heller INGEN hjelp hos hvis det skulle skje noe med vogna di. Dette har jeg smertelig erfart..

Jeg hadde heller satset på en pent brukt en i Norge. Masse fine, OTH, Easywalker og TFK søskenvogner til salgs på finn.no.

Ja, men nå er det slik at jeg vil ha en Twinner twist DUO, og de får man ikke tak i brukt! Har trålet finn.no siden tidlig i høst.... Masse andre alternativer, men jeg vet jeg ikke blir fornøyd. Synd å høre at kiddies24 er så dårlige da. Trodde nemlig også at det virket greit å bestille fra de. Fant en tråd fra oktober der det var flere som var fornøyde.... Så er det noen som kan ANBEFALE en nettbutikk?

Jeg har også lyst på denne, men bestiller ikke derfra, lest allt formye negativt. Men hørt mye bra om babyjungle.nl (?) google babyjyngle så finner du det værtfall. Lest om føere her inne som er strålende fornøyde med de. Ikke sjekket pris på kiddies24, hva kom den seg på der?

Annonse

Babyjungle har desverre sluttet å selge TFK. Kun fordi TFK leverandøren var så vrang, likte ikke at de eksporterte til andre land som hadde høyere pris på TFK. Så mye for fri konkurranse.

PS Sjekk finn.no, der selges en Easywalker med to kalesjer ;-)

åh... var det de som ikke solgte den ja.... usj. Men da kommer jeg ikke på hvilken side det var som hadde denne vogna. Fikk til og med tipset her inne. Må lete litt.... Det var ikke kiddies værtfall

• 2 uker senere...

Her er enda ei annonse fra finn.no, nylig lagt ut. TFK twinner brukt.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20642000

Lykke til med å finne vogn, dersom du ikke allerede har gjort det ;-)

det står under menyen shipping and return. Det er visst gratis hvis du handler over 300 Euro, men du må betale mva. på 25% i tillegg. Uansett så blir den billigere enn i butikk:-) Jeg hadde kommet til å bestille her hvis det ikke var for at jeg allerede har fått tak i en brukt Twinner Twist (ikke duo), men den var kjempefin. Skal ha tvillinger så da har det ikke noe å si at det ikke er duo utgaven, selv om den er "tøffere" :-)

Annonse

Hei:)

Vil bare si at jeg har nettopp bestilt tfk twinner twist duo fra kiddies24 og har ingenting å si på servicen sålangt.

Jeg googlet og styrte i flere timer i uker før jeg tok en avgjørelse.

Noen ser jeg ikke anbefaler kiddies mens andre har hatt supre erfaringer. Tenker det er akkurat som om du spør mange forskjellige om deres erfaringer med barnas hus evt babyshop.

Jeg bestemte meg iallefall for å handle der og tiden vil vise om det var rett.

En ting som imponerer meg er iallefall hvor raskt di svarer på mail. Jeg har sikkert sendt 10 mailer med spørsmål om produktene, hvordan de sendes, tysk, norsk og svensk moms, frakt, evt reklamasjoner, hva jeg trenger osv.. Jeg ante f.eks ikke at jeg måtte ha et adapter for å feste bagen, det opplyste di meg om i mail. Jeg har sendt mail tidlig om morgenen og sendt på kvelden og har alltid fått svar innen en time. Veldig fornøyd med det.

Jeg bestilte vognen med en ekstra hardbag, regntrekk til sportsdel og et til bag, adapter, stelleveske og rømer nyfødt bilstol med isofix. Det eneste jeg savnet var reisebag til vognen men er usikker på om det finnes til dobbelvogn.

Totalt for dette har jeg betalt 8021,- NOK og da har banken tatt det de skal ha i gebyr for å overføre i euro og selvfølgelig frakt. Jeg la inn samme bestilling på barnas hus`nettshop og endte på drøyt 14000,- uten frakt.

Jeg har med andre ord ingenting å si på min erfaring med kiddies24 sålangt:)

Lykke til med research!

Hei igjen.

Jeg sjekket med dem når de forventet å få varene inn og svar på mail med en gang at de forventet å ha varene klare til shipping i midten/slutten av feb. I dag fikk jeg en beklagende mail om at TFK har litt leveringsproblemer og at det kan i verste fall bli mars før de har varene klare.

Er kjempefornøyd med å bli oppdatert slik og føler meg sikker på at jeg har valgt rett nettbutikk til vår store vogninvestering:) Di råder heller ikke over leveringsproblemer fra fabrikanten. Forresten har jeg bestilt carbo mud farge på vognen.

Gleder meg helt villt til den kommer og jeg skal trille tur med både snuppa som er 13 mnd og lille nurket som kommer om en 5 ukers tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...