Gå til innhold

UL i morgen - 10+4 - spent!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på tidlig ultra lyd da jeg var 6+0. Fikk ikke høre hjertet da. Skal til legen igjen i morgen og forhåpentligvis får vi høre det bankende hjertet da :) Er nå 9+4. Hvis alt viser seg og være bra, skal vi fortelle resten av familien om nyheten til helgen :) Og venner ++ neste uke. Satser på at ingenting går galt hvis alt ser bra ut på UL i morgen...

meg83; Husker deg fra ass.befrukt? ikke sant? vi er helt likt, jeg skal også på UL i morra, men jeg har vært på to stk før, men er noen uker siden nå....gleder meg!! Gøy å høre hvordan din har det, dem er sikkert ganske like da:)))

hvordan gikk det med dere?*spent* hihi var også inne på ass befruktning men ikke så veldig aktiv;o) jeg hadde ul på mandag da var jeg 10+0 fikk se en sprellende liten krabat=D helt utrolig=D også så mye som den hadde vokst siden uke 7...nei var kjempe stas=D

håper dere fikk en like fin opplevelse=)

Annonse

Hei! Godt å høre om andres positive opplevelser -det gjør det lettere å være optimist!! =) Ul er ikke før 18.45 i kveld, så må være tålmodig noen timer til :) Var på første svangerskapskontroll i morges, og det gikk fint. Har mye å si hvordan legen er altså!! Sa ja til brystundersøkelse også. Litt merkelig opplevelse, men kom meg nå gjennom det =P Godt å vite at alt virker bra. Nå gjenstår bare finalen i kveld!!!

Ultralyden var bare helt fantastisk egentlig:)) Den lille var 3-4cm tror jeg? står 6,5 på bilde, men det må da være noe annet! Gyn sa det var perfekt str for midt i uke 10:)))

Den lille lå først veldig stille og jeg ble litt skuffa da jeg hadde håpet på noe action, og da gyn skulle ta et fint bilde til pappan. så ble det liv ja!! Så ut som den fikk skikkelig raptus og armer og ben føk alle retninger...hihi...Mamma sin lille skatt;))))

Morkaka mi er fortsatt stor og litt dumt plassert, så håper den er bedre plassert til ul i uke 18....

Var veldig rar følelse å se noe bevege seg inni meg som jeg overhode ikke kjenner:))) men deilig! Har lyst til å slippe skuldrene heeelt ned nå, bare nyte og ikke tenke på noe annet enn at det mest sannsynlig blir baby til sommeren;)))

Lykke til meg83*gravid*:))))

Å, jeg er så lykkelig!!!! UL gikk kjempefint, og jeg som var så nervøs!! Den var ca 4,3 cm, og vi så fingre, tær, hjertet, nese, munn, osv. Det var en aktiv krabat som rørte masse på seg! Og legen sa det var imponerende tidlig hjerneaktivitet. Han mente barnet kom til å bli like smart som sin mor, hihi =) Er bare så utrolig glad og letta nå!! Vi har feira med sjokoladekake og melk på finserviset :D Så flott at det gikk bra med deg også, Nima!! Dette har vi fortjent, og nå skal vi jammen gi oss selv lov til å slappe av og nyte denne utrolige lykken!! ha en god kveld videre, alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...