Gå til innhold

Hjelp! Kan nummer 1 være far?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt gravid og jeg tror jeg sliter litt med nærvene akkurat nå..

Jeg er usikker på siste mens, men den var mellom 29 og 31 Oktober. 6 november ble jeg fingra av en gutt (nr.1). Jeg er usikker på om han hadde sæd på fingerne sine, men han sier han ikke hadde det. Han sier at noe verken kom ut eller inn. Kan jeg bli gravid om han i tillfelle hadde sæd på fingern? Vi var begge fulle, men jeg håper han husker rett. Jeg VET vi ikke hadde samleie. Dette var ca. dagen etter jeg var ferdig med mensen.

14-15 november hadde jeg samleie med en annen (nr.2), flere ganger. Jeg vet han fikk utløsning utenpå underlivet mitt, men vi hadde sex flere ganger enn det også. Han selv husker ikke om han gikk i meg. Men dagen etter kom det mye seigt ut derfra med litt rosa blodspor i, så jeg misstenkte at han hadde gått i meg i da. Dette ble da nærmere en eggløsning enn med nummer 1.

24 november tok jeg en graviditetstest, ikke morgenurin. Den viste "ikke gravid". Burde den slått ut om jeg ble gravid med nummer 1? Det hadde da gått 18 dager siden vi koste, men det var noen dager før forventa menstrasjon. Tok test igjen 27 november og den viste "gravid". Tok en clearblue som har ukesindikator 28 november som viste "1-2 uker" siden befrukning, men jeg er ikke sikker på om jeg tok morgenurin på denne heller så kanskje den blir mer usikker da. Det ver jeg ikke. 1-2 uker stemmer jo da med nummer to.

Det jeg lurer på er; Er det noen sjans for at jeg har blitt gravid med nummer 1? Jeg har egentlig fortalt nummer 2 at det er hans barn, men nærvene og samvittigheten min er ikke enkel akkurat nå. Det trengs isåfall ingen DNA test da nummer en er mørk og nummer to er lys.

Fortsetter under...

Takk, det beroliga meg :)

Så man kan ikke bli gravid om det er sperm på fingern?

Alt tyder jo forsåvidt på at det er nummer to, igår sa han også at han spruta i meg..

Det er kanskje ikke noe vits i å si til nummer to at det kan være en annen som er far engang da kanskje. Da fucker jeg det vel opp mer..

Hi :)

• 2 uker senere...

Nå har jeg vært på ultralyd :)

Jeg fikk termin 11 august og han som tok den på meg sa jeg ble befrukta ca. 15-16 november. Altså nummer to :)

Han sa også at hvis nummer en skulle vært far så hadde fosteret vært ca. 5cm langt, dette var 3,2cm.

Alikevel roer jeg meg ikke! :S På tide og gjøre det nå kanskje....? Hadde noen her fremdeles vært i tvil?

• 3 uker senere...

Skjønner at du er stressa og nervøs, men prøv å slapp av. Jeg er ganske sikker på at det ikke kan være nr 1. Hør på ekspertene!! Det er minimale sjanser for å bli gravid på den måten du og nr 1 "rota". Det er ikke sikkert han hadde sæd på fingrene - og HVIS han hadde hatt det, så hadde det ikke vært sikkert du hadde blitt gravid av det heller. Det var dessuten en dag etter mens, og da blir man ikke så lett gravid.

Alt tyder på at nr 2 er faren.

Håper du kan slappe av litt bedre og ikke gå og være redd for dette.

Lykke til :)

Annonse

Hei, jeg selv er i samme situasjon som deg, og vet dette med å tenke bekymre seg alt for mye over dette... Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg dratt på flere tidlige ul, og helst fra andre eksperter hvor du ikke nevner noe om at du har vært på ul tidligere =)) Da har du flere leger som kommer med sin mening... Dette har hjulpet meg veldig..

Men jeg vet også at det er så forskjellig fra ul praksis, gjore du dette hos spesialist?? oslo??

Jeg tror heller ikke det er noen særlig grunn til bekymring, men hadde uansett dratt til flere tidlige ul hvis jeg hadde vært deg =)) så slipper du og tenke på dette igjennom svangerskapet ditt...

Jeg har vært hos en spesialist ja, men ikke i Oslo. Har kun vært på den ene ultralyden og skal igjen på ordinærultralyd om 4 uker, da skal "nummer 2" være med. Jeg har sånn ca. slått meg til ro med at han MÅ være faren for det er jo kun han jeg har hatt sex med. Jordmor mente også at han var faren, hvis ikke skulle den første testen vært positiv.. :)

Hi

• 2 uker senere...

Det kaan ikke være nummer 1 sitt barn, så hadde ikke sagt det nei. Alt stemmer jo med at det er nummer 2 som er faren, og som du sier - er jo han du har hatt deg med. Legg disse tankene vekk om du klarer, å nyt svangerskapet og at dere skal bli foreldre! Lykke til! :)

Kan ikke være nr 1, spermen dør ute i oksygen i løpet av kort tid ;-) fra han hadde evt kommet til han stappet fingeren inn i deg dør spermen. Kun snakk om sekunder i oksygen (frisk luft), er ikke slik hvis han hadde hatt penis inni deg å kommet. da er det ikke frisk luft for spermen da er den i sitt S :-)

• 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...