Gå til innhold

Hvor mye penger er det å spare på å kjøpe vogn i Sverige??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi skal ha den vogna og skal kjøpe i sverige. skal kjøpe i arvika i februar. de hadde tilbud nå i januar, men det hjelper lite da man er veldig blakk.. :) så får bare vente til februar.. men jeg kjenner flere som har kjøpt i sverige.. og noen butikker sender med mer for penga.. :)

Vi skal også ha emmaljunga mondial duo vogna. White croc. Bor endel timer unna Sverige, men kommer til å kjøre dit likevel :) Elsker gode kjøp...og turen i seg selv! :) Hvor i sverige er denne vogna billigst tro? Forhørte meg via mail på Kattis i Strömstad, og der kostet den 8500 med sportsunderstellet og med stelleveske. Men det var ekskludert modell og regntrekk? Er ikke regntrekk med her i Norge når man kjøper den? Og hva er "modell"?

Jeg har akuratt vært i karlstad og hentet min barnevogn:) emmaljunga edge duo funny rings:) med spørtsunderstell vi betalte 5995 kr inkludert stelleveske:) og i var på rudo på strømmen og spurte der på samme type vogn så koster vogna 8195 kr og stelle veska kommer dah i tillegg på 795 kr så vi sparte 3000 kr på og hente vogna der:) greit det er er jo 3 og en halv time og kjøre fra der jeg bor:)Men vi brukte 500 kr i drivstoff så og kjøre dit og sitte med fortjeneste på 2500 kr:) Er verdt det:) så jeg anbefaler dere og kjøpe vogn der :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...