Gå til innhold

dette kan da ikke stemme?????????

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skriver jeg igjen, men nå klør jeg meg fælt i de små grå.........i følge nav kalkulatoren for farsbidrag skal han betale meg kr 0!!! Jeg er delvis arbeidsledig, men får likevel mer utbetalt per mnd enn han. Han er student og får dette dekket som omskolering via nav. I tillegg har han et barn fra før. Men jeg får likevel liiiiiite utbetalt og kan da umulig måtte dekke alt alene? Trodde alle fedre måtte betale jeg...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer nok, er barnefar bidragsudyktig får du istedet bidragsforskudd av nav. Det er desverre ikke alle fedre som kan bidra til barnet sitt økonomisk selv om de absolutt burde !

Skrevet

sukk, ja da fårhan heller bidra til utstyr og klær. For den byrden lar jeg han ikke slippe unna. Minstebidraget er jo hvertfall noe, må samle de smulene en kan :D

Skrevet

Det er jo nettopp utstyr og klær bidraget skal dekke, så du kan ikke kreve han for noe mer og har han ikke bidragsevne så vil det si at han ikke har mer enn han selv må ha for å kunne leve... Tror du bør lese litt mer om hva bidraget skal dekke...

Skrevet

Vi har en egen avtale på at han skal betale meg 1000 kr i måneden. Men det er mer som nedbetaling på et lån han skylder meg og til en reisekasse siden han flytter til tromsø. Og det slipper han ikke unna. Det var det jeg mente.

Skrevet

Klart han i allefall kan bidra med klær og utstyr som feks yttertøy som begge jo bruker til barnet, og det han evt skal ha hjemme hos seg. Han må ikke nei, men kan jo godt gjøre det synes jeg i allefall.

Verste som finnes er å sende med klær til samvær og få igjen en haug med skittentøy som må vaskes! Gjerne mangler det noe eller noe er blitt ødelagt å, skikkelig irriterende!

Skrevet

Anonym, om han ikke har mer penger enn hva han selv klarer å leve for burde han kanskje holdt snoppen i buksa da !

Skrevet

da jeg fikk min første datter i 2003 var faren student. da betalte nav barnebidrag for han siden han ikke kunne betale, så faller det bor når han selv er i stand til å betale stårr det i mine papirer fra den gang, men om reglene er like nå vet jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...