Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 de begynner på 23, men skulle gjerne hatt i 21,max 22..syns å ha hørt de er litt liten i str.Noen som vet?Mange butikker er tomme for den str så får ikke prøvd.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Trange som i liten eller trange som i smale?
petite fleur Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg bruker vanligvis 39 i sko, men Sorelskoene mine er i str 37. Fikk de av søsteren min som vanligvis bruker 37, men som svømte i de. Bra for meg, fikk fine sko :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 De er store !! Men gu', for noen gode sko !! Litt tunge, men vanntette og supervarme. Både jeg og sønnen min på 7 har slike )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Kult.Tenkte å kjøpe til meg og jenta mi,men da blir vel kanskje 23 alt for stort da?hmm. får ta en tur rundt om imorgen eller noe og håpe de har det noe sted.Er jo så mye minusgrader ute at ingen sko holder varmen skikkelig,uansett hva hun har på seg i skoene. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå