Gå til innhold

noen andre unge som prøver på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 21, blir 22 i sommer. Har en datter på 1,5 år. vi er tidlig ute, men har jo allerede startet så hvorfor ikke fortsette ;) vi skal hvertfall ha 2.. samboeren min har trygg jobb og intenkt mens jeg blir student til høsten.. Vi ønsker oss en til når eldste er mellom 2 og 3 så da vurderer vi å starte prøving snart..

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også 22 i sommer, sambo 24. Vår sønn blir 1 år nå i januar, og vi planlegger at nr 2 skal fødes rundt nyttår om 1 år :) Så prøvinga er rundt hjørnet. Skal også studere, men om det blir nå til høsten eller neste høst gjenstår å se. Tipper litt på neste høst, da får jeg vanlig fødselsperm og fødselspenger. Vi begynte også tidlig, og vil ikke at det skal være så stor aldersforskjell på barna. Derfor vil vi ikke vente til jeg er ferdig på skole. Må studere med 1 unge hjemme uansett ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er 22 og har ei datter på 2 1/2 år og typen er 31:)

Igang med helhjerta innsats på nr to hehe :-D

Håper på eit nyttårsbarn:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det nokon her fortsatt? Eller har det klaffa for alle? (håpar i grunne det, samtidig som det hadde vore kjekt med andre unge her;)

Er sjølv 20, og vi planlegger å gå for nr.2 rundt min 21årsdag til sommaren.

Vi har ein son på 19mnd.

Skrevet

hei jeg er 23 blir 24 til sommeren. vi begynner å prøve på nr.2 i juli.. har en datter på snart 3 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...