Gå til innhold

Koker dere vannet etter 6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det nødvendig lenger? Er det ikke bare å ta kaldt vann fra springen og varme det til rett temp i vannbad eller micron?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kokte frem til 8 mnd jeg. Men når jeg tok snuppa i å ligge å sleike gulvet og tenkte stille for meg selv at dette gidder jeg ikke noe mer..!

Det er vel greit å slutte ved 6 mnd, men ville kokt flasketutene hele perioden! Mye krinkler og kroker, så greit å være sikker.

Skrevet

Hei,

vi koker ikke vannet lenger (sluttet vel sånn rundt 6 måneders-alderen), har lest flere steder at det er greit (men husker dessverre ikke noen nettsteder nå som jeg kan lenke til :( ).

Men pass på at du lar vannet renne litt får du tar det så det er ordentlig kaldt, det varme vannet fra springen kan det visst være endel bassilusker i, så det er viktig at vannet du tar fra springen er kaldt.

Skrevet

Vi begynte å bruke vann rett fra springen når prinsen passerte 6mnd. Da hadde han spist på lekene sine i noen måneder allerede og de ligger stadig på gulvet.

Jeg fikk beskjed fra hs at det var greit å bruke springvann når de ble 6mnd. Synes det var veldig greit. Mindre å stresse med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...