It's all about me Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Vi har IKEA sin versjon på Tempur og er knallfornøyd. Elsker den senga og sover knallgodt.....til mannens store fortvilese som vil at vi skal elske mere I senga istedet, ha ha.
♥♥♥ Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 vi har svane classic og er veldig fornøyd med den. er dere lette i vekt, bør dere velge svane exellent, den er litt mykere. i følge min mann som jobber på ekornes er svane leveringsdyktig, da alle butikkene har kjøpt opp konteinere med madrasser.
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Vi har Wonderland og har ikke angret et sekund på de snart 2 årene vi har hatt dem. Jeg og mannen har valgt ulik fasthetsgrad på madrassene, og overmadrassen er gull verd! Når jeg legger meg og det er grisekaldt på soverommet, så blir madrassen varm på sekunder, bare av min kroppsvarme.
♥ DAME Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Himmel og hav, hva slags overmadrass er det da? Følger den med uansett hva slags seng man kjøper?
Mamma´n til lillemor Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Det var jo ikke i spørsmålet, men: Tempur, sover aldri aldri aldri så godt borte lengre. Jeg trodde jeg kunne sove godt på hva som helst, rett på gulvet nesten, men jeg går aldri tilbake til andre madrasser etter 5 år på Tempur. (Ja, jeg vet, de koster skjorta. Men mannen har ledd-problemer og det var derfor vi investerte.)
Himmel og hav Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Jeg mins at det er en latex madrass. Jeg mener den fulgte med da vi kjøpte seng, men at vi sto fritt til å velge en dyrere en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå