Gå til innhold

UL uke 7 viste 2 små reker med bankende hjerte ....

hegeno

Anbefalte innlegg

Siden jeg satte inn to egg burde det kanskje ikke kommet som en overraskelse, men siden jeg har har prøvd et par år og satt inn så mye som tre egg tidligere uten å bli gravid hadde jeg faktisk ikke ventet mer enn ett.

Går alt bra vil jeg i august være en 40 års førstegangsfødende med tvillinger!! :) Det kan man vel kalle modent ;)

Fortsetter under...

Så hyggelig. Det må være godt å se "et bevis" på skjermen. Kanksje det gjør at man forstår dette bedre? Fikk du noen annen følelse i kroppen av å være gravid? Jeg sliter nok litt med å forstå at det er meg vi prater om er gravid. Satte også inn 2 og skal på tidlig UL (uke7) om to uker i dag. Gledere meg!!

Lykke lykke til og kos deg !!!!

• 1 måned senere...

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o) Så gøy!

Jeg har og stilt meg spørsmålet "Hvorfor denne gangen? Hvorfor ikke de andre gangene?" Jeg hadde også tenkt å bli mor litt før 40, men nå ble det en gang sånn, og alle de foregående årene med prøving er nærmest glemt.

Lykke, lykke til :o)

Annonse

he he storkfrøken, innlegget begynner å bli litt gammelt,men ikke desto mindre hyggelig å fortsatt få gratulasjoner:) Syns tiden går fort nå (de første 12 ukene gikk ikke fullt så fort;). Mandag er jeg 15 uker. Begynner å få ganske bra med mage og jeg elsker det. Prøver så godt jeg kan å få vist den frem i alle sammenhenger:D

Jeg har ikke tatt duotest, for den fungerer visst ikke når man venter to. I steden ble det trippeltest. Har vært på ultralyd og der så alt meget bra ut. Blodprøven kan jeg ikke ta før i uke 15, så jeg har fortsatt ikke fått det endelige 'resultatet' ennå. Har imidlertid ikke på noe tidspunkt bekymret meg nevneverdig for at ting ikke bra. Ultralyden var mest av alt et bonus for å få se tvillingene enda en gang. Og jammen fikk vi det. For den ene hadde bestemt seg for å verken vise frem nakke eller nese, så den stakkars legen drev på i 45 minutter med en kombinasjon av innvendig og utvendig ul før han hadde fått målt den siste. Vi storkoste oss og følte det var skikkelig bonus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...