Gå til innhold

Hvor sover barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har min sønn sammen med meg i dobbeltsenga enkelte netter. Ikke alltid lett å få han til å sove i vugga, og da velger jeg den enkle løsningen, slik at vi får sovet litt.

Noen andre som må ty til denne løsningen, eller får dere de til å sove i egen seng/vugge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi kapitulerer ofte her igården også og vesla havner ofte i senga vår.. Hun er 5 mnd og vi har hatt mange urolige netter. Som oftest går det greit å legge henne tilbake i egen seng etter første mating, men for at natten skal være best mulig for alle sover hun ofte videre i vår seng etter 2. mating og frem til vi står opp.

Skrevet

Her sover mini på 6mnd i sin egen seng, det har han alltid gjort, han liker ikke å sove i dobbeltsenga med oss, bare kaver og får ikke sove , og han har alltid sovet godt i sengen sin. Når han var mindre lå han ofte i vognbaggen i sengen.

Skrevet

piraten på 4 mnd sover i vognbagen enda, nede på gulvet ved min side av sengen vår. Kommer til å flytte henne over i sin egen seng, på eget rom iløpet av 1-2 mnd. Hadde planer om å legge henne på eget rom fra dag en, men mammahjerte ble veikt og forskningen viser visst at det er gunstig i forhold til (mot) krybbedød at de ligger på samme rom som foreldrene til de er 6 mnd.

Skrevet

Min lille jente på 5 mnd sover i sin egen seng ved siden av meg. I begynnelsen sov hun i vår seng, men fra hun var ca 2 mnd har hun stort sett ligget i sin egen seng om natten. Det tok to netter å få henne til å roe seg i egen seng. Da var jeg mye våken og ga henne smokk og prøvde å roe henne ned.

Skrevet

må redigere innlegget mitt, piraten har sovet på eget rom for første gang i natt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min er 6 mnd 2 uker og han sover i egen seng noen han har gjort fra fødsel av,men søvnen er urolig til og fra....Slitsomt.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vår sover i sin egen seng på et eget rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...