Annci<3 Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Når jeg sitter får jeg vondt i ryggen, rett under der hvor bh'en går, kun på den ene siden. Reiser jeg meg går det over. Er snart 8 måneder på vei og magen begynner jo å bli litt stor, men det skal vel heller gå ut over korsryggen isåfall? Der har jeg ikke kjent noe ubehag enda.. Puppene har selvfølgelig vokst de også, men de er jo ikke mer enn en B-cup.. Tenkte muligens dette skyldtes at uvi'en, som jeg har hatt av og på hele svangerspaet, hadde gått over til nyrebekkbetennelse, men legen sjekket meg og jeg fikk ikke vondt av at han pressa der smerten sitter, så alt virka i grunnen ok. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Det kan godt komme av anstrengelsen ved å være kjempegravid, selv som det vanligvis går ut over korsryggen. Når var det du ble sjekka hos lege? Hvis det er lenger enn noen dager siden kan det sikkert være lurt å spørre, selv om jeg tror nyrebekkenbetennelse har flere symptomer enn smerter der. Feber o.l. tenker jeg på. God bedring uansett:) Håper du slipper å ha vondt til du føder:)
Annci<3 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Kjempegravid er jeg vel ikke, tror jeg. Normalt stor mage, ikke noe svær ellers heller. Lagt på meg 5 kg så langt. Jeg var hos legen i går. Har ingen andre symptomer, så skulle ikke tro det er nyrebekkbetennelse egentlig. Har hatt UVI siden uke 10, da hadde jeg symptomer. Etter det har jeg vært på antibiotika kur flere ganger. UVI'en forsvinner raskt, så kommer den tilbake, hver gang uten noen symptomer. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje kunne ha nyrebekkbetennelse uten symptomer. Men det er kanskje ikke mulig..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hei! jeg ville bare si at jeg har det på akkurat samme måte som deg (ryggsmertene) - skulle tro jeg hadde skrevet dette innlegget selv. Jeg har ikke hatt UVI, da. Jeg har desverre ingen forklaring på hvorfor vi har det sånn, har ikke tatt det opp med legen min heller... Håper bare at det går over når babyen er ute (termin i februar). Huff, det var et herk med eksamener før jul, for ryggen blir jo så sinnsykt vond bare etter noen minutter i sittende stilling. Ønsker oss God Bedring ;-)
Annci<3 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Stakkers deg, eksamen med vond rygg, ingen drømmesituasjon :/ Grusomt å sitte i samme stilling over tid. Forstår virkelig ikke hva det er som sliter sånn på ryggen at den skal gjøre så vondt..
Milla <3Lillebebi<3 Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har det også akkurat sånn, og det eeer jo så vondt! Går ikke helt over når jeg reiser meg, men er betydelig bedre.. Men så har jeg i tillegg bekkenløsning også da, så er ikke noe særlig å traske rundt heller ..Har også kun lagt på meg noen få kilo og er ganske liten ifølge folk, men virker å være en for stor belastning forde Jeg har ikke hatt UVI iløpet av svangerskapet, så tror rett og slett bare det er for tungt for ryggen i mitt tilfelle hvertfall. Var med ei venninne som skulle få akupunktur for migrene i dag, og da kikket han fort på meg også, så han målte på noe punkter og greier og satt en permanål på meg som skal sitte i en to ukers tid, skulle visst merke bedring etter et par dager. Skulle gjerne hatt det litt bedre de siste seks ukene.. Han mente kosthold hadde mye med saken å gjøre, da det var galleblæren som ble trykt på av bebien, slik at det sev for mye gallesyre ut i kroppen og førte til vondt i rygg, hofter og ben, og dette ble visst verre hvis man ikke spiste riktig mat.. Meeen, vi får se Så hvis det hjelper så kanskje det er en løsning å prøve akupunktur for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå