Gå til innhold

noen her som er blitt gravide mens dere fullammet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboer har bestemt oss for at vi vil prøve på nr 2, eneste problemet er at jeg fullammer! har ikke fått mensen tilbake etter fødselen heller pga ammingen, så vet ikke hvor store forhåpninger jeg skal ha... Men jeg lever i håpet om at det ikke går så altfor mange måneder og at jeg ikke trenger å vente til jeg slutter å amme :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg ble gravid ennå jeg full ammet. Hadde en mens da hun var 4 mnd, og ble gravid etter den. Så det er fult mulig å bli gravid mens en ammer, men noen får ikke igjen mensen før de slutter helt å amme, mens andre får den igjen når de ammer. Så det er ikke noe fasit svar på det :o(

Skrevet

eg vart gravid igjen når eg fullamma. hadde ikkje fått mensen igjen heller.

Skrevet

Jeg fødte i mars, fikk min første mens i begynnelsen av desember mens jeg fremdeles ammet 6 ganger i døgnet, inkl. en nattamming. Vi begynte å forsøke igjen med nr. 2 med en gang, og nærmer meg IKM i første pp nå.... Jeg kjente tydelig at EL kom før første mens, så hvis du er litt var på kroppens signaler så kan det jo være det klaffer med en gang! Lykke til:)

Skrevet

takk for svar :o) da er det jo kanskje håp om at vi klarer det til tross for ammingen :o) krysser fingrene for det ihvertfall!

og lykke til selv ticalinda!! håper spiren sitter på første forsøk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...