Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 1. kontroll i morgen. Er da 10+2. Hva gjøres på denne kontrollen? Er det nødvendig med GU når man har vært på UL? (Var på det 7+0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan svare meg på dette? PLS

Skrevet

Tror kanskje du slipper det? Jeg hadde bare en gu sist, og det var første ganga... :) Husker ikke alt, men blodtrykk, urin, blodprøver, hjertelyd og se hvor høy livmora er samt fastslå termin er noe av det jeg husker at jeg gjorde sist... Hadde også en veldig fin samtale om det hele:)

Skrevet

Takker for svaret :-) Gleder og gruer meg litt samtidig kjenner jeg. Blir spennende :-)

Skrevet

Gled deg mest! :D

Det er jo en herlig opplevelse - tenk, du får bekreftelse på at det er noen der, at alt går bra og du får høre det selv! Å høre hjertelyden er helt fantastisk og gjør alt så virkelig! :D

Lykke til da! :D

Skrevet

Min fastlege sa at han bare utførte GU dersom det var noe spesielt! Dersom jeg hadde ønsket det selv hadde han selvsagt også gjort det!

Grudde meg også litt for dette før min første kontroll!

Skrevet

Husk å ta med deg urinprøve;) Helst morgenurinen!

:)

Lykke til!! GLED deg til å høre det lille hjerte slå... :D

Skrevet

Urinprøve er tatt :-) Nå skal frokost inntas før dusj også bærer det avsted til legen kl 08.00. Kjenner at jeg grugleder meg litt nå altså.....

Tenk om...... osv.....

Skrevet

Gikk det greit hos legen da? ;)

Skrevet

det gikk helt fint. Tok blodprøver, bt og prata litt. Han ville ikke høre etter fosterlyd. Ville ikke at jeg skulle uroe meg hvis han ikke hørte og det er helt greit. Har jo vært på ul og ikke noe som tilsier at noe skal vre galt. Skal til jordmor 11. februar så da får jeg nok sikkert høre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...