Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 heisann.. jeg fullammer min lillegutt på 3mnd.. men jeg lurer på om kanskje jeg ikke har nok næring i melken min? virker som han ikke blir "mætt" nok på en måte ikke at han klager for han bruker ca 10-15min når han ligger ved puppen,og han får ligge dær til han ikke lengere suger.... Om han spiser klokken 12.00 så vil han ha mat igjen 14.00, hvordan er din baby på 3mnd? hvor ofte spiser deres baby? obs,kan være skrivefeil!
Nory Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Dette er jo så individuelt. Har sett flere her inn som ammer annen hver time når babyen er 3 mnd gammel. Skjønner det må være slitsomt. Selv ammer jeg ca hver 3 time. Noen ganger går det lengre. Legger han på seg som han skal? det kan jo være en god indikasjon på hvor mye næring det er i melken.
Tonen Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Du skal ikke bekymre deg for at melken din ikke er næringsrik nok. Du produserer melk som er perfekt tilpasset babyen din. Det er helt normalt å amme annenhver time en periode. Mange barn har en økeperiode rundt 3-4 mnd. Når han blir litt større vil du sikkert merke at han klarer seg litt lengre. Men 2-4 timers intervaller er helt normalt. La ham få pupp når han viser interesse, og amm til han slipper taket selv slik som du gjør nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå