allabarna Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hei! Noen som vil være med å gjette hvilke navn som ligger på navnetoppen for 2009? Tallene fra SSB er vel klare etter 20. januar en gang. Spennende! Selv tror jeg Lukas/Lucas og Mathea, Vilde og Mathilde ligger høyt oppe.
Lala12 Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Noah Philip Marcus Lucas Jonas Linus Sofia/Sofie/Sophia/Sophie Leah Thea Ida Emma Mathilda/e
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Sofie Sophie/a Amalie/Emilie osv. Matilde Mathea Emma William Ludvig Kasper ?
Vannmann35 Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Tror nok det vil bli mye det samme i år. De jeg vet, utenom meg selv, som har fått barn har gitt navn som Mathilde, Sofia, Linnea, Jakob, Lukas og Hedda.
prebs Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg lagde en tråd om navn som hadde steget mest i popularitet de siste fem årene, og mange av dem vil nok hevde seg i toppen - tildels gjør mange av dem det i dag også. Jeg tror: Mille Milla Isabella Leon Theo Linus kanskje vil komme inn på topp-40.
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 ..hmm...å jeg som liker Mille!!! .....hehe
bittelill Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Jenter: Fortsatt korte navn som slutter på -a i tillegg til at jeg er sikker på at sofie har gjort et av de største hoppene opp på lista!!!! Sofie Ida Mille/Milla Mia Pia Mari/Maria/Marie Guttenavn: Lukas/Lucas Noah Kasper Julian Linus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå