Gå til innhold

Vi har vel egentlig bestemt alt :)

Anbefalte innlegg

Blir det ei lita jente så blir det Nemi

blir det gutt blir han hetenes Neo

Begge liker vi korte navn og det er viktig for oss at barnet ikke blir oppkalt etter noen. Ikke kan vi bruke æøå heller. Barnet blir delevis portugisisk.

Hadde først et lite ønske om at hvis det ble ei jente så skulle hun hete Pia, frem til at jeg fikk vite at det betyr do.

Så det ble plutselig ganske uaktuelt, hehe, skjønner ikke hvorfor. Stian var også et fint navn, men det uttales Sutian på portugisik og det betyr BH. Hehe. Neo er gresk og betyr ny. Jeg vet Nemi er en tegneseriefigur, men det bryr vi oss lite om :)

Han håper på ei lita jente. Hehe. for meg er det akkurat det samme. Vi finner det kanskje ut i februar. Håper det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141220941-vi-har-vel-egentlig-bestemt-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Enkle og greie, akkurat slik vi liker dem her i huset også! Gratulerer:)

Kjenner til språkproblematikken! Nevnte Cora (etter cora sandel) for min samboer og skal ikke engang skrive hva det betyr på Bulgarsk. Har også kommet opp flere underveis som han har sett lettere sjokkert ut over;)

Vel, det er flott med tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på. Og det er supert at ikke alle har lik smak når det gjelder navn. Har en sønn fra før av med et kort og kanskje noe spes navn, hvertfall her i norge. Enn så lenge blir det hvertfall disse navnene. Et av de andre navnene vi tenker på er ikke like kort. Estrella. På portugisisk betyr dette stjerne. Men det skrives bare med en l. Synes det er ganske fint også, men vi får se når babyen kommer. :) Takk for tilbakemeldinger hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...