StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Har fått for meg at eg vil begynne å sy, men eg vil ikkje legge mye i en symaskin i og med at eg ikkje vet om det bare er et innfall. Så i reklamen til jysk at de selger en singer symaskin til 1200. Og det er jo ikkje galen pris. Singer er jo det eneste merket på symaskiner som eg vet om. Noen erfaringer??
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 dytter litt på denne.. vært å sett i symaskin butikk, men var ganske dyrt, så så jeg dette tilbudet og tenkte dette kunne være en bra begynner maskin... Ingen med erfaringer???
Hikken Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hvilken modell er det? Kan se om det står noe om den på sykroken.
Hikken Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Så hvilken det var, men det stod desverre ikke noe på sk :-/
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 fler?? finner ikke ut om den på trådsnella heller
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 http://www.singer.no/public.aspx?pageid=32111&catID=1376&GroupID=2927&Product=1527 Står litt om den her. Det er en veldig grei nybegynnermaskin med de sømmene man har størst behov for. Veldig enkel å bruke (vi har solgt den på jobben en periode)
Emma&Adrian Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 tror det er den jeg har,som de solgte på europris til 1100 kr. Helt grei den,for meg iallefall
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2010 Spør sikkert dumt nå, for eg skjønner jo i grunn at denne er for billig til å kunne dette. Men går det å sy i dongeristoff med denne maskinen? Altså helt enkelt legge opp bukser og sånt??
*Pæreis* Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Prisen bestemmer ikke kvaliteten:) Singer og husqvarna er de beste merkene på markedet innen symaskiner. Og dem har rimelig service på maskinene, og forhandlere er lett å finne, så det er enkelt å finne noen til å reparere dem. Tror aldri jeg har vært borti noen singermaskiner som ikke klarer å sy i dongeri:) Det at man får dem så billig er for at dem kjører kampanjer der dem selger stoffer, men ikke symaskiner til vanlig. Dette er for at singer har råd til å drive slike tilbudskampanjer innimellom med sine maskiner. Men maskinene er ikke dårligere av den grunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå