Gå til innhold

Da kom den forb.... TR!!!!!! Inn i pp 22 :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper på bedre lykke neste pp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter midt i "sølet" jeg oxo...

Nekter å telle pp, men vi feirer 2 års "jubileum" nå i januar... 2MA her oxo..

Men TROR vi klarer d i februar !! hehehe

Blir d bom da oxo, vurderer vi ivf. Har ikke tid til mer tull nå.. ;))

SNART får vi babyene våre !! :)))

Skrevet

Da er vi fler! Fikk tr nå jeg også... :-(

Skrevet

Faen også Meg og lille snuppis:/ Også du som skal på hotell og på badeland også........

Skal ikke være helt enkelt for oss dette, synes vi hadde fortjent et annet svar snart, både du og jeg og flere her inne.

Har selv tr om dagen, på dag tre. Begynner å bli like i syklusen vi to nå.....hehe

Kjenner godt på kroppen nå at det ikke er så lett og glede seg over andre rundt meg som er gravide, ei på jobbe som fikk ei tulle i går som skal hete Jenny:) Er selvsagt glad på hennes vegne, men kjenner samtidig jeg får en tung klump i maven:/ Jeg skulle hatt termin rundt nyttår med den nr. to...........

Men livet byr oss vel ikke på mer enn vi kan klare og bære håper jeg, håper det er en liten mening med og holde oss på pinebenken, slik at vi skal få akkurat den beste spiren som passer til vår lille familie:)

God varm trøsteklem fra meg

Skrevet

Henger meg på her jeg,.... har passert to år som prøver nå,.. og det har begynt å tære veldig på,.... har hatt min første pergo kur,.. men gav verken el eller stabil syklus:(

Har en MA og en SA bak meg,.. men det er 1,5 år siden sist,....

Krysser fingrene for dere,.. En liten spire kommer nok til oss iløpet av 2010.... Helst neste pp;)

gode klemmer

Skrevet

Fy flate i søttern så urettferdig!

Jeg sitter her og føler på at TR ankommer snart hos meg også =( Murringer, økt utflod og bryst-stikkinger. Typisk Nå-kommer-tanta-snart-symptomer....

Vil ikke inn i ny pp. Er så klar for nr 2 nå. Har hatt en ma + min nydelige sønn på 6 år. Ingen av gangene var planlagt men nå, nå som vi planlegger så skal det ikke funke. *Leteretterlogikk*

Lykke til alle sammen. Positive tester på oss alle snarest!

Skrevet

Åååå.....Det trodde jeg ikke skulle være mulig!! :-( Da må det bli neste mnd, føler det så sterkt på deg...

Trøsteklem fra

Skrevet

Finner ikke ord jeg vennen min. Så lei meg, skuffet og sint er jeg på dine vegne!!!!!!!!!!!! Hadde virkelig trua på at det skulle klaffe for deg denne mnd!!! Er så forbanna urettferdig asså!!! Har fulgt med deg hele tiden fra 1-tri. Stooor trøsteklem.

Skrevet

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Jeg som hadde så trua på deg denne pp;(((((((((((( Uff dette var virkelig urettferdig vennen! Det er spesielt 3 stk her inne på bli gravid som jeg føler fortjener mest av alle en plass på gravid-toget nå; det er du, så gla og tiril........

Jeg venter på dere på toget jeg vettu og håper dere kommer snart etter!

Stooooooor trøsteklem

Skrevet

Hei lille snuppis.

Trodde også at det skulle klaffe for deg nå,men det kommer. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det jo så flott;)))

Da får du og jeg følge hverandre videre. Fikk mensen selv 4.januar. Ikke slik jeg ville starte det nye året,men jeg gir ikke opp. Går nå inn i PP 26 tror jeg det blir,blæææææææææhhhhh.

hadde MA i sommer i uke 10,jævelig opplevelse. Så jeg har fått erfare det og.

Men vi får det til i 2010. det er VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT ÅR,ikke sant;)))

Ønsker deg lykke til videre .

Varm klem fra meg

Skrevet

Hei, snuppis.

Ja, det var kjipt :-( Det er på tide at det sitter en spire igjen hos deg, og at den blir der i 9 mnd.

Jeg skjønner virkelig at du synes dette er trist og vanskelig. Jeg har litt erfaring, det er jo lenge siden jeg sluttet å telle pp'er, men jeg nærmer meg nok 80 etterhvert.

I det minste så blir du i alle fall gravid, og dere klarer å få det til på egen hånd. Det er noe å ta med seg på veien. Har dere vært gjennom noe utredning? Hvis ikke, har dere noen tanker om det - eller var det din mann som ikke var interessert i det?

Jeg kan ikke si annet enn at så lenge ønsket er sterkt, og det er en viss realisme bak håpet, så finner man viljen og evnen til å fortsette - og for de aller fleste så klaffer det til slutt.

Så må du i mellomtiden kose deg med snuppis og mannen :-)

Skrevet

Jada Meg og lille SNuppis... ikke bare du som forbanner den tanta i alle himmelretninger....

Både den og det kalde været får meg litt irritabel for tiden. -23 er for kaldt for meg. Og for ikke å snakke om voffsen vår. Huff dakkar.

Skrevet

uff...kjedelig.....ønsker deg masse lykke til i dette nye året, og satser på at den sitter snart!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...