gilgi Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hva vil 2010 bringe? Når blir jeg gravid? KJønn? Annet? Får jeg tilbake penger en har lånt av meg snart? Har en herlig sønn på 3 år. Jeg 311071, han 150772. 2004 og 2009 var et forferdelig år da vi mistet englebarna våre.
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Jeg er lei for at dere har mistet to barn. Håper dere gleder dere over han dere har. Dere får først en sønn til og muligens også ei jente. Jeg tror du blir gravid i september i år. (Skal dere på en sen ferie i aug/sept i år??) Prøv å ikke bli stresset av folk som maser på at du må bli gravid igjen. Tror du føler at folk ikke forstår deg ift graviditeter og barna du har mistet. Kan jeg spørre om det var spontanaborter? Jeg tror det kan bli vanskelig å få tilbake pengene dine. Jeg får opp at den personen er litt ustabil og ikke har mulighet til å betale tilbake nå. Jeg får også opp at han prøver å lure seg unna det og at han er veldig sta/sær ift dette. Prøv å sett hardt mot hardt. Det er det eneste som hjelper med sånne mennesker. (Selv om du kanskje ikke er den typen som liker å gjøre det på den måten, og at du regner med at folk skal levere tilbake pengene de har lånt uten at du trenger å mase.) Jeg ser en gledelig overraskelse i løpet av våren/sommeren. Det kan være en tur du blir bedt med på eller en feiring av noe. Jeg ser en søster/svigerinne som blir gravid i løpet av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå