Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Da har jeg vært hos Dr. Trolle for å få bekreftet svangerskapet med tidlig UL, Og alt var i skjøneste orden, så et bite, bite lite barn, med et hjerte som banket og banket for mamma og pappa, og enn masse forstervann. Barnet var plassert fint øverst i livmoren og en perfekt plommesekk sa Dr. Trolle, så nå kunne ha betrygge oss med at dette kom til å gå bra med over 85% Ja nå bare smiler og smiler jeg, føler at kg med bekymringer er løftet bort Og all kvalmen og oppkastet er virkelig verdt dette (jeg er ekstremt dårlig, oppe flere ganger om natten og hele dagen ) Så nå skal jeg i gang med å bestille timer hos lege og jordmor for å kontroller
paper Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Hvor langt på vei er du? Sååå bra alt er flott da, lykke til og stor klem.
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Åååå så bra!! <3<3<3 All denne kvalmen er virkelig verdt det!!!
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Takk for lykke ønskninger Paper, jeg er i dag 6+4, så den godeste Dr. Trolle sa at alt lå helt riktig etter skjema Ja Lotte&Ønskespire det er virkelig verdt all kvalme og trøtthet
K ♥ tærten Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Åhh.. så spennende. Jeg skal på tidlig UL neste onsdag. Da er jeg 6+6 og godt å høre man kan se litt på en slik UL =) Lykke til videre
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Det høres deilig ut å vite at alt er bra!! Så bra at alt var greit!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Så flott!!! Gratulerer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå