Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos Dr. Trolle for å få bekreftet svangerskapet med tidlig UL, Og alt var i skjøneste orden, så et bite, bite lite barn, med et hjerte som banket og banket for mamma og pappa, og enn masse forstervann. Barnet var plassert fint øverst i livmoren og en perfekt plommesekk sa Dr. Trolle, så nå kunne ha betrygge oss med at dette kom til å gå bra med over 85% :)

Ja nå bare smiler og smiler jeg, føler at kg med bekymringer er løftet bort :) Og all kvalmen og oppkastet er virkelig verdt dette (jeg er ekstremt dårlig, oppe flere ganger om natten og hele dagen :()

Så nå skal jeg i gang med å bestille timer hos lege og jordmor for å kontroller :)

Jeg håper at alle dere andre som ikke er vært så heldige å lykkes enda, IKKE gir opp, for dette er virkelig helt spesielt og nydelig når det endelig klaffer. Dr. Trolle sa forøvrig at det er ikke så ofte det slår til på første eller andre forsøket, så opp med hodet og motet jenter, alle av dere som prøver her inne blir også snart med barn :)

Så lykke til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så deilig å ja kommet så langt :o) Jeg håper å få samme svaret om en uke. I dag tok jeg en ny cb test med ukeindikator. Den vist 2-3 forrige uke og 3+ denne gangen. Det er i hvertfall stigning i hcg`en. Fysj, dette er ulidelig spennende ;o)

Skrevet

Da stiger hcg din flott den storkefrøken :) Så senk skuldrene og kos deg med de smygende symptomene dine ;)

Gleder meg til å få se en liten tilstands rapport fra deg og da etter endt lege besøk :)

Skrevet

Hei

For en hærlig nyhet å få :) Gratulerer og lykke til videre med den voksende magen!

Skrevet

Så herlig oppdatering! Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...