-Lykkelig-med junispirer Skrevet 5. januar 2010 #1 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei Fikk mens etter ferskforsøket mitt den 29.nov, noen dager før testedagen 3.12. Synes denne mensen var litt rar i forhold til vanlig, med mye mindre blødning. Ringte inn negativt resultat etter at jeg også fikk negative tester (senest 3.12) og avtalte uke for fryseforsøk (denne uken/beg av neste uke). Skulle hatt mensen 27.12 hvis jeg tar utgangspunkt i dagen jeg begynte å blø etter ferskforsøket, men den har jeg forstatt ikke sett noe til og jeg får jo da ikke begynt på medisinene til fryseforsøket. Har testet senest i går - negativt. Andre som har opplevd dette? Følte at jeg ikke fikk el denne gangen, og det har jeg alltid hatt. Har i alle år hatt stabil syklus på ca 28 dager. Har snakket med klinikken og jeg mister heldigvis ikke plassen min, for som de sier er det jo ikke min skyld at den ikke dukker opp. Bare veldig, veldig frustererende å ikke få mens når den for en gangs skyld er ønsket. Kjenner ikke noen verdens ting på kroppen om at den er på vei heller. Får ALLTID ømme pupper og litt murringer. Eneste jeg kjenner på kroppen er en tett nese som blir tett i tide og utide, og det har jo ingen sammenheng. Dette ble en smule lenger enn planlagt, men måtte bare dele min frusterasjon:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141220229-forsinket-mens-etter-ferskfors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 5. januar 2010 #2 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvis jeg har forstått det rett, så henger hormonene i kroppen også etter at forsøket er over. Det kan jo være med på å rote til syklusen. Frustrerende greier. Flott at du ikke mister plassen din, da. Lykke til med mensenventingen. Håper den kommer snart;-) Du kan jo kjøpe deg en el-test, som du kan ta i de dagene du forventer el. Selv om testen ikke er 100% sikker (ihvertfall i følge Porsgrunn), tiltross for at den slår ut, kan du jo få en liten indikasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141220229-forsinket-mens-etter-ferskfors%C3%B8k/#findComment-141220256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå