Heffalompen_85 Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er det mest vanlig at man går til fastlegen sin til kontroll i svangerskapet? Eller er det mest vanlig at man bytter på mellom fastlege og jordmor?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg gikk til fastlegen for 1. kontroll og kun til jordmoren etter det. For meg så synes jeg det var mye koseligere å gå til jordmoren enn fastlegen, selv om jeg liker fastlegen min godt Jordmoren hadde så god tid til å forklare alt til meg og jeg følte litt mer som en gravid kvinne og ikke en pasient
JuneLH Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Hei. Er helt ny her og førstegangs gravid i uke 6:-) Lurer på om man da bare selv tar kontakt med helsestasjonen og uttrykker ønske om jordmor etter 1sv.kontroll? Har tenkt litt på dette selv...
Rafi Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Dette lurer jeg også på. Ordner legen med jordmoren på helsestasjonen eller må man ringe selv? Mye nytt for en første gangs gravid
kinderegget Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har i mine tidligere svangerskap vært mye til legen helt i begynnelsen, og da har legen sagt til meg når jeg kan begynne å bestille time hos jordmor tror det harr vært rundt uke 16 ca....Har da gått annenhver gang til de.
kinderegget Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Men tror det er noe du selv kan velge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå