Gå til innhold

Koking av biteleker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min fikk flere biteleker til jul ogsiden han så smått begynt å førsøke å gripe etter ting, så jeg tenkte jeg skulle koke og ha de klar. Siden alt av smokker, flasker ol skal kokes tok jeg det forgitt at biteleker også skal kokes, men den gang ei... Den ene leken var sånn som man legger i kjøleskapet til de får tenner, og den smelta av å bli kokt! Seriøst er det ikke meningen man skal koke leker som er laget for å bites?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan ikke koke alt babyen putter i munnen. da får du ikke gjort noe annet;) Hvor gammel er babyen din? De må herdes for bakterier de også;) Min sønn er 5 mnd, koker ikke flaskene hans lenger bare tottene.

Skrevet

hehe gjorde det samme som deg- tenkte de tålte å bli duppet i vannet, men nei. og en sånn sånn som skal festet på borden smeltet jeg også.

men nå heller jeg bare varmt kokende vann over dem i vasken.

de andre koker jeg med jevne mellomrom. er ikke sikkert noe vits lengre men det tar så kort tid og jeg liker at lekene er reine. vasker bamser og slikt også med jevne mellomrom.

han er 5 mnd

Skrevet

hehe, godt jeg ikke er alene med det da;) Jeg har i hvert fall lært det nå! Han er bare 2,5 mnd så jeg koker nå det meste enda. Begynte så vidt å strekke seg og klype rumdt lekene i babygymmen så teknkte å se om han ville ta imot en leke også;)

Skrevet

Da er vi flere. Jeg tenkte også jeg skulle koke biteringen før bruk, men nei, det gikk dårlig her også gitt :-)

Skrevet

haha, det gjode jeg også.. smelta helt den biteringen stakkar :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...