Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er lillebror begynt å kose i fjeset på folk. Til nå har det jo bare vært søtt at han "tar ordentlig kosetak". Men nå er han så sterk i labbene at han river og sliter. Og borer neglene inn. Spesielt når han skal sove liker han å kose på leppene mine og av og til smetter en liten finger inn og rasper meg opp. Prøver å se strengt på han og si nei, men da ler han jo bare... Har nok laget meg et problem selv, for jeg skulle ikke latt han gjøre dette fra starten.

Noen som filer neglene på babyen? Tror jeg må prøve å file vekk noen fliser her. Ellers blir jeg tannkjøttlaus!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141219641-han-klorer-s%C3%A5-innmari/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. det er mye som er søtt i starten som blir en plage etterhvert!

Men huff, det er så vondt.. lille snuppa her tar også skikkelig tak og fy så sterk hun er i klypene.

Vi kllipper først og filer men en fin neglefil etterpå, da blir neglene bedre om ikke annet =)

Lykke til ;o)

ja, her er det kloring på puppen under ammingen! har masse kloremerke på puppene!! og må si at jeg fikk noen rare blikk når vi var på babysvømming i dag! haha!

jeg bare prøver å holde hånden hans borte nå, så han ikke får lov å klore meg! og så må vi kanskje til å file ja....det har jeg ikke tenkt på...

hehe har sår i nesa etter at han "koste" med, har hatt det i 2 uker. er så vondt.

ja det er kos først men så klorer han eller tar tak med neglene.

holder som regel hånden hans når vi ammer, men når han koser med håret så er det jo bare kos-helt til han tar tak og drar der også.

Hehe sambo ser ut som han har stått med hode ned i rosebuskene ;o) Men ansiktet mitt holder hun seg faktisk unna. Puppen derimot får en god omgang med klørne, hun ligger akkurat som en kattunge når hun spiser :o)

Annonse

Nesten synd å si, men så glad jeg er for at det er flere!! Har nesten lurt på om lillegutt er ond, hehe. Han klorer og kliper og flirer! Jeg klipper negler hele tida, men de er skarpe likevel. Rivingen gav jeg opp for leeenge siden. Men kanskje en fil er løsningen! Selv om jeg tviler på at han ligger i ro mens jeg filer... Verdt et forsøk i alle fall!

Kos dere med småklørne deres;)

pia: jeg har gitt opp å prøve å klippe ol mens lillegutt ligger. Må ha han på fanget så han får se hva som foregår. På den måten får jeg også filt neglene hans. Han syntes det var kjempestas og satt helt i ro! Synd det varer bare et par dager før man må fram med saks og fil igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...