Gå til innhold

Gamle mammaer i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"gamle" mammaer er vel de over 35 som enten er førstegangs eller har "store" barn fra før....ikke noe jeg selv har funnet på fordi jeg er der selv, men utifra hva jeg har lest her inne virke det som om det er sånn...Jeg er 36 år og venter nr.3 i februar..

Annonse

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Hei! Jeg er også her ;-) 40 år (men fortsatt veldig ung ;-), hi hi... ) Jeg har to store jenter på 16 og 14 år, venter nå tvillinger i sept/okt. Koselig med kontakt med "voksne" mødre! :-)) Ta gjerne kontakt med meg! :-)

• 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Ser at jeg nå plutselig er "gammel" :-) Vil det si at jeg kanskje også er voksen??? -og jeg som gleder meg til å kunne kjøpe racerbilbane med god unnskyldning om noen få år... ;-)

Vel, jeg er 36 og venter nr. 1 i april. -og skal på bim-treff 7.februar i Trondheim. Se link under treff i Trondheim/Sør-Trøndelag.

Det er utrolig greit å kunne utveksle litt erfaringer og tips/triks! -Kom og bli med!

Endelig! Har prøvd meg på en liknende tråd, men med mager respons.

Flott at det finnes flere modne "medsøstre" med et kontaktbehov :-)

Jeg har termin tidlig i juli med nummer tre. Jeg er 38 år.

Vil gjerne hive meg på et treff dersom vi klarer å etablere det.

Hvorfor henvender trådstarter seg til bare "gamle" mammaer? Når man er mamma, har man mye å snakke om uansett alder, mener jeg da. Men det er jo min mening:) Er selv 23 år og venter nr 2, har aldri hatt problem med at jeg er "ung" ved tidligere barseltreff. Har faktisk aldri tenkt over det selv, og har aldri følt meg "utstengt" fordi jeg er yngre enn de fleste andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...