septbaby09 Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Lillegutt er 3 mnd idag, og hadde kontroll for veiing og vaksiner. Skulle kle av han, og ved siden av lå en annen liten guttetass som min Fillip ble veldig opptatt av så jeg sier, se på den fine babyen Fillip. Da sier moren til denne andre gutten, som var 5 mnd, ja han er vel fortsatt litt baby din også. Hvor jeg da svarer ja, han er litt stor, men bare 3 mnd hehe... Så litt senere sitter han på fanget mitt og slapper av, men en jentes sønn på 5 mnd også ved siden av herjer og skal bare stå å fanget hennes. Jøss så snill din er sier hun, Ikke alltid svarer jeg, men han kan ikke stå riktig ennå, han er bare 3 mnd. haha stakkars lille pluggen min Så veide han da, og veide 7600 haha, men hs var strålende fornøyd da han følger sin kurve helt fint:) Men får litt lyst å feste et skilt på han som sier jeg er bare 3 mnd, så folk ikke begynner å lure om han er underutviklet liksom, siden jeg fortsatt må passe litt på nakke, ikke kan sitte, eller stå i fanget etc hehe. Noen andre med litt klumpete babyer
Anettemor82 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 min ser ikke akkurat ut som en 3 mnd gammel baby han heller. han er 7165 og 64 lang., hvor lang er din gutt?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hehe Jeg hadde det sånn med datteren min, hun var 7,5 kg til 3 mnd kontrollen. Men nå har jeg en liten gutt, han er 11u + 2d og veier ikke mer enn knappe 5 kg, 59 cm lang. Skal på 3 mnd kontroll neste uke. Slet med å legge på seg, og opplevde mange som spurte om han var prematur, da han så veldig tynn ut en periode, men nå har han endelig fått litt dobbelthake
Suretær Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 klumpen her veide 8, 2 på 3 mnd kontroll... Slå den du!! ; )
septbaby09 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 He he, deilig med disse tjukke babyene:) Han var 63.5 cm lang. Eneste kjiipe er at han snart vokser ut av bag delen, og bilstolen hehe, syns det er i tidligste laget.
MiMa09 Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Godt det ikke bare er min. Sønnen min var svært liten som nyfødt, og var det frem til han var seks uker. Da eksploderte vektøkningen. På 3 mndskontrollen var han 7150 og 61 cm, på 4 mnds var han 8500 og 65 cm. Skal på 5mnds neste uke, er spent på hva han veier da.
Peders mamma Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Min lille veide det samme da han var like gammel:) Herlig! Skjønner hva du mener med skilt ja, følte det slik jeg .. Men nå er han 8 mnd og tenker ikke like mye over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå