Gå til innhold

Legen ba oss vente med å prøve igjen etter 2 sa på rad, hv om jeg ikke følger rådet ? HJelp noen ??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føles helt unaturlig å vente så lenge, går på pillen nå, men har ikke lyst til å gjøre det så veldig lenge,

glemte å spørre legen om hvorfor vente i 3 mnd, noen som vet ? bortsett fra at kansje slimhinnene trenger å komme seg igjen? men tar det 3 mnd ? er det noe som tilsier at hvis man har hatt 2 sa / 2 utskrapnigner på rad så burde kroppen hele i 3 mnd før den vil klare å holde på ny spire ?

er litt i villrede, noen som har erfart det samme?, evt blitt gravid 3 gang etter 2 utskrapningen? hvordan gikk det, ? hva slags beskjed av legen fikk dere ? blir veldig takknemlig for svar.... likte ikke legen noe særlig...:-( så har ikke tatt kontakt med ham heller etter jeg kom ut fra sykehuset

Fortsetter under...

fikk beskjed om det samme som deg.. men fikk forklaring da... kroppen min var kanskje ikke klar for ny graviditet, enda jeg ble gravid.. så nå venter vi på at tiden skal gå, vi har bestemt oss for å vente til august.. leeeenge å vente

Annonse

var hos gynekologen, fikk beskjed som var sånn

"det er greit om du blir gravid, det er ikke noen større eller mindre fare for abort, men jeg anbefaler at du venter. Det er pga at kroppen får litt tid til å hvile litt og bli godt forberedt til næste gang, OG at dersom du har mistet to ganger på et halvt år, og blir gravid igjen med en gang så føles det som graviditeten er 70 uker... som er veeeeldig lang tid!"

derfør anbefalte han at jeg skulle vente 2 mens. (ikke tre), og at da kunne jeg prøve igjen :) men, det er ikke noen fare for å bli gravid så om jeg blir det så er det greit, men igjen, han anbefalte å vente litt så det føles ikke som en lang graviditet (som jeg syntes var en fin synespunkt). Jeg kommer til å vente i hvert fall 2 mns. den gangen :)

hei, og tusen takk for svar :-) det var litt godt å få høre en forklaring liksom,

tror jeg venter til jeg har hatt iallefall en normal mens, som for meg sier at kroppen er tilbake til normalen igjen, har hatt en allerede, men det var ikke stort egentlig.. en normal mens sier meg at slimhinnene er i orden igjen..

så synd at du og har opplevd dette.. føler med deg

og forstår hva legen din mente ja.. det var forferdelig vondt for meg første gangen, men ikke så galt nå sist..

og lykke til da :-) er det lenge siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...