Gå til innhold

Ul uke 10: innvendig eller utvendig?

Surikaten

Anbefalte innlegg

Hei, en stund siden jeg har vært her inne nå...

Jeg lurer alså på om ul i uke 10 foregår innvendig eller utvendig? Noen med erfaring?

Ser nemlig ut som vi må ta med vår 3-år gamle sønn på ul i morgen, og det hadde vært greit å være litt "forberedt# He,he..han er en nysgjerrig ung mann, og vil gjerne ha klarhet i alle detaljer..eh:o)

Fortsetter under...

Jeg ble oppringt fra legekontoret ang ledig time i dag, så nå er ul unnagjort-med barnevakt:o)

Helt fantastisk!!!!! er kjempeglad nå, og føler meg litt tryggere på at dette skal gå veien-enn så lenge,he,he:o)

Ang å ha med barn så var det absolutt siste utvei! Tidlig på morgenen, bhg stengt +++men jeg synes i utgangspunktet ikke det er så ille for et barn å få ta del i ul, men for min del så var jeg ikke komfortabel med det hvis det ble innvendig.Han hadde nok vært på venterommet sammen med pappa...samtidig er det tidlig med uke 10, og det var jo ingen garanti for liv....men på ordinær ul hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å ta han med hvis det passet seg sånn:o) Tror faktisk det hadde vært en fin opplevelse for alle tre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...