KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nei! Her er mannen 30 og jeg 24:) Funker fint det, har funket bra i 7 år hehe
3småtroll♥ Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Nei syns jeg ikke;) jeg er en av de som rister på hodet over noen av vennindene mine som har eldre kjærester, men 5 år er da ingeting! Blir noe annet når den ene er i 20-årene og den andre i 40-årene....
Joikaboll@ Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor være så opphengt i alder så lenge man føler man passer sammen? Sier hun som er 6 år eldre enn mann sin
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Nei vet du hva, kanskje 15 men ikke fem. Mange av de jeg kjenner har rundt 5 års aldersforskell. Og så kan jeg jo ta mannen min og meg som eksempel. Han er syv år eldre en meg, jeg er 28 nå, var 20 når vi traff hverandre(han var altså 27) og i februar har vi vært sammen 8 år
Lille my ;) Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Nei, absolutt ikke!! Det er 5 år mellom meg og mannen min. Jeg var 21 og han 26 da vi traff hverandre og vi har vært sammen i 12 år nå ) Har alldri tenkt tanken at han er 5 år eldre enn meg. Mange gang føles det sånn at det er jeg som er eldst..hihi..
wirre;o) Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 ehh.. jeg er inhabil. Jeg er 29, Wirremann 40.
Sånn kan det gå Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Det er litt over 5 år mellom meg og mannen min og vi har alltid regnet oss som jevnaldrende. Vi ble sammen da jeg enda var 20 og han akkurat var fyllt 26.
wirre;o) Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 3.gang:) HEEEYYY!!! Det går fint det også. Vi har vært ilag i 7 år. 11 års forskjell på oss. Han er 40. Jeg er 29!
partyoffive Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Ikke i det hele tatt. Jeg er 8 år yngre enn min mann, og var 27 når vi mòttes. Ikke noe problem, tenker aldri på det egenltig. Det hadde kanskje vært merkbart hvis du var i slutten av tenårene, men ikke i slutten av 20 årene.
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 La oss si det sånn: flere og flere ganger opplever jeg nå i førtiåra at jeg har blitt jevnaldrende med dem som var voksne da jeg var barn og ungdom... Det slo meg forrige dagen da jeg leste at Mel Gibson var 54 at vi er jo like gamle plutselig - selv om jeg er 10-12 år yngre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 hadde jeg funnet en som var 5 år eldre en meg, så hadde jeg tenk "jøsses, han er jaggu ung" jeg liker menn som er en del endre
en og to...OG TRE :) Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Her er det 18års aldersforskjell da! ikke vært noe problem hittil, og har vært sammen i snart 9år. gift i 3år, og har to barn.
2søtesmåh Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 5 år er den perfekte aldersforkjell er det faktisk forsket på!!! ALtså, mannen 5 år eldre enn kvinnen..Mest stabile og lykkelige forhold og minst sannsynlig for brudd/skilsmisse.....Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men det var et forskningsresultat osm hadde funnet den "magiske" perfekte aldersforekjsell ) Det er 5 år mellom meg og mannen, det var 5 år mellom mine oldeforeldre, besteforeldre, og det er det mellom mine foreldre..Alle holdt ut til døden skilte de ad, mine foreldre lever, og er fortsatt gift.. Min samobers besteforeldre og foreldre hadde også 5 års aldersforkjell, besteforeldre gift til de døde, foreldre fortsatt i live og fortsatt gift...Så mulig det er noe i det ) ????? MIn søster 17 år yngre enn mannen ,slutt..Ny mann, like gammel, ble også slutt..MIn bror har kun hatt kjæretster 2 år eldre og 2 år yngre, aldri blitt noe alvorlig....Min manns bror var gift med samme årsklasse, han er skilt...Tre av mine mors søsken er fortsatt gift, der er det nesten 5 år mellom ene paret, og 5 år mellom de to andre..EN bror var gift med eldre dame (knapt et år) de er skilt, og den siste søsteren var det 3 år foskjell, men hun ble syk og brudd grunnet sykdommen som gjør at hun ikke lengere "fungerer" som normalt......Psyksik eller fysisk.... Men selvsagt kjener vi par som holder sammen enda som har andre aldersforkjeller ) Men mistenkelig mange har disse 5 årene "rett vei" mellom seg )
3snuppeliner Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Nei ærlig talt. Selv digger jeg "eldre" menn og er gift med en som er tolv år eldre enn meg=:-)
litakine og Theodor Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 nei, overhodet ikke, eller - jeg var 16 og han 22 når vi ble sammen og da var det jo litt forskjell, men vi har vært sammen i 5 år nå og merker ikke aldersforskjellen
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 Nei. Jeg ble sammen med smabo da jetg var 20 og han 30. Nå har det gått 12 år, og vi holder nå fortsatt sammen.
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 5 år er jo omtrent ikke noe forskjell på da synes jeg...Synes det begynner å bli stor alderfoskjell når det er snakk om ca 12 år og mer jeg....
*Pæreis* Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Kjærlighet har ingen alder:) Det som kan virke mye for en , kan være perfekt for en annen. Det fins like mange aldersforkjeller som par i verden. Jo, jeg må innrømme at jeg reagerer når det kommer i media om kvinner på 30år som er sammen med menn på 80. Men er dem lykkelige sammen, så er det vel sånn det skal være da. Så nei, alder er ingen hindring:) uansett hvilken rettning:) (Går utifra at vi ikke snakker om tilfeller der man begynner å sklir innpå emnet pedofili/Hebefili)
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #23 Skrevet 5. januar 2010 Kjærligheten kjenner ingen alder!!! (tro meg.. 12år mellom meg og x)
lille je Skrevet 5. januar 2010 #24 Skrevet 5. januar 2010 Ikke i det hele tatt. Hadde et supert forhold til en sju år eldre kar lenge, og det ble ikke slutt pga aldersforskjellen i allefall.
lego Skrevet 5. januar 2010 #25 Skrevet 5. januar 2010 Artig sammentreff, *Blueberrypai* Jeg var 20 og gubben 27 når vi ble sammen, og har vært sammen i 8 år nå i februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå