★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 har gått til innkjøp av det å hørt at mange har hatt god erfaring med dette.....200mg har jeg kjøpt...står man skal ta en kapsel men i min ikke så fruktabare situasjon lurer jeg på om jeg skal kjøre på me 2 før hver dag før neste førsøk??? dvs fram til egguttak? noen med erfaring med dette produktet her?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nei, dessverre. Jeg prøvde mye alternativt under mine første forsøk, uten å lykkes, men ikke denne gelene. Lykke til :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 takk for det:)) gjorde du noe speielt når det klaffet denne gangen?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Nei - egentlig ikke... Levde veldig som normalt. Trente, drakk kaffe, hadde sex, tok noen glass vin osv. Eneste som var nytt var blodfortynnende (Albyl-E).
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 ok..vi var sånn hysterisk sunne 1 forsøk og det er ikke "normalt" for oss.. 2 forsøk levde vi omtrent som normalt slik du beskriver det...fikk faktisk ut ett egg mer pluss ett perfekt:) men det gikk jo ikke likevel da:( nå er jeg begynt på bidronninggele og tar ekstra b vit pluss omega 3 og gravid vit(disse har jeg alltid tatt) også skal det brukes en helt ny sprøyte denne gnag som heter pergoveris..veldig spent på det kna man si....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå