Gå til innhold

bidronninggele..

Anbefalte innlegg

etter anbefalinger av andre som sliter pluss vært gjennom ivf så har jeg hørt at dette har funket for mange:))

har gått til innkjøp av 200mg bidronninggele royal...med e-vit...

man skal ta en kapsel står det..men blir det for mye å ta to hver dag eks fram til sprøyteperiode er ferdig?i mitt hode så blir jeg ekstra fruktbar da hehehe;))

vi får ut få egg av ikke så god kvalitet så derfor ville jeg prøve dette for ås e om det kanskje gjorde noe forskjell...andre med erfaring her??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141218978-bidronninggele/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte bidronninggele fra sist (utenom forsøk) mens og fram til el. Nå passet det slik at jeg var til en undersøkelse i Porsgrunn da det nærmet seg el. Legen kunne da se at el var rett rundt hjørnet, og at jeg hadde en flott eggpose. Eggposene mine forøvrig så fine ut. Da jeg startet med prøverør, fikk jeg beskjed om at det så ut til å være litt lite futt i eggstokkene mine. Så hva som er grunnen til at det nå så så fint ut, er jo usikkert. Har jeg egentlig fine eggstokker, eller har bidronninggeleen gjort susen? Jeg kommer ihvertfall til å fortsette med dem, fra mens og fram til el. Også under forsøk. Vært litt skeptisk til det tidligere, for har vært redd for overstimulering. Men synes du skal holde deg til anbefalt dose. Hvis man har troen på slike preparater, er det nok lurt å ta dem på alvor;-)

Hei :)

Jeg brukte bidronninggele og andre kosttilskudd på det siste forsøket hvor vi lykkes. Vi fikk jo like vel ut få og ikke så gode egg, men det klaffet like vel :) Jeg har litt troen på kosttilskudd og riktig spising da, men jeg ville ikke tatt dobbel dose hvis jeg var deg. Masse lykke til med forsøket :)

hei dere:))

tusen takk for svar! dette var jo oppløftende:)))

da holder jeg meg til anbefalt dose bidr.gele,omega 3,gravid vit.og ekstra b vit...å håper så inderlig dette gjør susen..kan man få for mye b vit forresten?? det finnes både i gravid vit og omegaene jeg bruker også da de jeg tar ekstra....dte var mest for å se om håret ville bli denne gangen da;)

takk takk:))

takk for lykkeønskniger og lykke til videre til dere også:)

Annonse

hei på deg:))

genial og genial frøken dings;) men prøver hardt å holde humøret oppe...er vel det eneste man kan styre,,,til en vis grad ihvertfall til sprayen kommer å river meg i håret....:)

jeg betalte 257 kr:) du da?

Betalte 241 kr jeg. (med frakt)...Så var ikke så stor forskjell:)))))

Ja humøret må man forsøke å holde oppe. Noe annet går ikke.

Jeg startet jo me spray den 2 des. Foreløbig går det greit.

Tung i hodet første dagen,,,ellers sånn rimeli greit.

(håper det forsetter sånn)

Du skulle starte mot hælga??

å da har jo du gått lenge på spray da...da går det nok bra skal du se;)

har du begynt på sprøytene?

jeg føler meg dradd gjennom dassen på den sprayen så du er heldig da som ikke har merket så voldsomt mye av den....selv blir jeg bra igejn når jeg begynner på sprøytene:))

startet på torsdag:)))veldig spent på dette forøsket med nye medisiner og sånn....

Annonse

hehe:) tror du sover litt jeg hehehehe..ler jeg nå:)

31 des? hvor fikk du det fra?hehehehehe:)

begynner på spray på torsdag som kommer 7 januar:):)))tror kanksje den sprayen virker allerede jeg;)

ble deppa jeg også:( håper vi slipper det nå...men er litt mer forberedet denne gang og går tur hverdag og lufter hodet...utrolig hva det gjør med hele kroppen og hodet:)håper ihvertfall det sal hjelpe...pleier å hjlpe til vanlig ihvertfall:))

Hei, jeg har hatt 4 innsett på riksen, gravid 2 ganger men mistet. Så bestemte jeg meg for å prøve Hausken, fantastiske mennesker!!

Jeg brukte p piller, metformin, folat, tran, og Bidronninggele .... vips gravid i 15 uke i dag med tvillinger.

Hausken anbefales!!

Hehe = )

Fikk en nyyydelig Bergansjakke av mann min i fjor, så med den og superundertøy er jeg rustet for det meste! Og det er bare 10-15 min å gå, så det er jo ikke no å vente på egentlig (bortsett fra ...

Så da satser jeg på folat og dronninga, men hva mer??

Er disse gravidvitaminene (var det det de het?) nødvendige, eller er det mest folat i de sånn at jeg isteden kan ta multivit.??

å siikkert sånn jakke jeg har ønsket meg:))) hvor bor du i landet da?

du jeg spiser og har spist i flere år disse gravid vitaminene og omega3.

nå tar jeg b.vit.total i tillegg pluss denne dronningpillen:)

stinemin:)

kan jeg spørre hva som gjorde at du fikk p piller og metformin?:)hvilke medisiner fikk du på riksen da?

holder til på hausken jeg også...hatt 2 forsøk der og nå det 3 som begynner i morgen:)får ut få egg og ikke maks kvalitet......

har gratulert deg før men her inne gjør vi sånt med glede flere ganger!!:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...