Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillingene er snart ti måneder og får pupp på kvelden og morgen. Problemet er bare at morgenenpuppen er nå blitt kl fire. Jentene sliter med tenner og er mye våkne om natta, så en sliten mamma har bare gitt dem pupp for å få sove. Morgenen begynner i fem-seks tida, da er det opp. Nattavvenet når de var 6-7 måneder, så bare jeg som har vært dum. Pappaen er også opp hver natt, det er alltid han som er først oppe, så hjelper ikke om han tar de på natta, for det gjør han allerede.

(De sover på samme rom, men ikke sammen med oss.)

Er også litt lei av å alltid må være hjemme i halv syv tiden på kvelden for å gi dem pupp. Eller er jeg bare egoistisk som ønsker meg mer frihet og voksen liv?

Hvor mye bør de sove på dagen i denne alderen? Vil så gjerne sove en hel natt igjen snart..... Håper at noen kan komme med råd til to slitne foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du er egoistisk. Du har vært kjempe flink å ammet hele veien. Selv med tvillinger. Hvis ammingen er et ork eller styr for deg er det bedre for alle om du slutter så du får slappet av å stresset ned litt. Du har ammet lengre en di fleste å jentene har fått det aller meste di har behov for. Vær stolt av deg selv :). Ikke bry deg så mye om hva alle rundt deg gjør. Slutt hvis det er det beste for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...